от Sparow » Съб Мар 03, 2012 13:25 pm
mupk0 написа:Вкарваш принудително въздух в кутията с цел по-бедна смес?Все тя.Колата и е изчислявана да работи на 14.7:1 и всяка разлика от тези данни е спънатост в мотора.
Не знам как вкарваш въздух, и в коя кутия, но аз ползвам няколко прости правила, наложени ми от собствен опит:
Първо, гледам да карам на скорост, при която, километри - литри, е най-добро, и което, е специфично за всяка кола. Преди години, ми казаха едно правило, че икономичната скорост е до средата, най-високата точка на километража, прехвърлиш ли го, разходът расте. При мен, най-икономичната скорост е 110!
Второ, избягвам резките амплитуди в скоростта, рязкото ускоряване, освен, ако не се налага.
Трето, гледам да "улавям" добрите надолнища, като например на магистралата, от тунела, в посока към Пловдив, там е към 6 км инерционно спускане.
Четвърто, с малка бутилка съм, събира 27л, и гледам да я допълвам, особено ако съм на дълъг път, от не по-малко, когато нивомера ми показва 3/4 пълна. По този начин поддържам налягането високо.
Това са само част от нещата, надявам се, да съм бил полезен на аудиторията!

[quote="mupk0"]Вкарваш принудително въздух в кутията с цел по-бедна смес?Все тя.Колата и е изчислявана да работи на 14.7:1 и всяка разлика от тези данни е спънатост в мотора.[/quote]
Не знам как вкарваш въздух, и в коя кутия, но аз ползвам няколко прости правила, наложени ми от собствен опит:
Първо, гледам да карам на скорост, при която, километри - литри, е най-добро, и което, е специфично за всяка кола. Преди години, ми казаха едно правило, че икономичната скорост е до средата, най-високата точка на километража, прехвърлиш ли го, разходът расте. При мен, най-икономичната скорост е 110!
Второ, избягвам резките амплитуди в скоростта, рязкото ускоряване, освен, ако не се налага.
Трето, гледам да "улавям" добрите надолнища, като например на магистралата, от тунела, в посока към Пловдив, там е към 6 км инерционно спускане.
Четвърто, с малка бутилка съм, събира 27л, и гледам да я допълвам, особено ако съм на дълъг път, от не по-малко, когато нивомера ми показва 3/4 пълна. По този начин поддържам налягането високо.
Това са само част от нещата, надявам се, да съм бил полезен на аудиторията! :mrgreen: