от Salamura » Чет Фев 02, 2012 0:31 am
Тази кола надали е инвестиция - то коя кола е инвестиция??! Взимаш я на едни пари, след година се е обезценила значително а ти си хвърлил сумати пари да я стегнеш/поддържаш!
Конкретно за тази Алфа - има много добра возия, като всеки по-луксозен италиански автомобил. Цената на возията е висока обаче, отдели си и пари за адекватна поддръжка.
Дизелите са по-сполучливи. 2.0 twinspark са самолети, настъпвал съм няколко такива, и 1.8TS съм карал. Ако не се лъжа 2.0TS беше 156 коня. Дърпа предоволно. 8 свещи - 4 нормални и 4 по-тънички на 2-3х цената на нормалните. Не ги ли смениш и караш с каквото има вътре - отиде ти динамиката, разхода и удоволствието. После не помня с колко бобини е колата - не са евтини, и кабелите за свещи и те се сменят. Ако са оригиналните от производството на колата - все ще се наложи да ги смениш.
2.0TS имаше и един допълнителен вал, със скъпи назъбен от двете страни ремък и ролка. Там цената ще те шашне. И той се сменя с ангренажа.
Честно казано помисли си за дизеловия вариант. Нищо, че ще е каран повече километри. По-икономичен откъм разход, дизелите на Фиат/Алфа са много сполучливи, с достатъчно динамика. Ако не е някой сериозно изцеден екземпляр надали ще имаш ядове.
Има много добър и полезен форум на FIAT/Alfa. Потърси инфо от собственици в него форум за да си готов на 100% какво си взимаш.
Тази кола надали е инвестиция - то коя кола е инвестиция??! Взимаш я на едни пари, след година се е обезценила значително а ти си хвърлил сумати пари да я стегнеш/поддържаш!
Конкретно за тази Алфа - има много добра возия, като всеки по-луксозен италиански автомобил. Цената на возията е висока обаче, отдели си и пари за адекватна поддръжка.
Дизелите са по-сполучливи. 2.0 twinspark са самолети, настъпвал съм няколко такива, и 1.8TS съм карал. Ако не се лъжа 2.0TS беше 156 коня. Дърпа предоволно. 8 свещи - 4 нормални и 4 по-тънички на 2-3х цената на нормалните. Не ги ли смениш и караш с каквото има вътре - отиде ти динамиката, разхода и удоволствието. После не помня с колко бобини е колата - не са евтини, и кабелите за свещи и те се сменят. Ако са оригиналните от производството на колата - все ще се наложи да ги смениш.
2.0TS имаше и един допълнителен вал, със скъпи назъбен от двете страни ремък и ролка. Там цената ще те шашне. И той се сменя с ангренажа.
Честно казано помисли си за дизеловия вариант. Нищо, че ще е каран повече километри. По-икономичен откъм разход, дизелите на Фиат/Алфа са много сполучливи, с достатъчно динамика. Ако не е някой сериозно изцеден екземпляр надали ще имаш ядове.
Има много добър и полезен форум на FIAT/Alfa. Потърси инфо от собственици в него форум за да си готов на 100% какво си взимаш.