от sawo » Вто Ное 06, 2012 13:26 pm
Преди години в края на пролетта обаче (точно преди да сложа летните гуми) имах ПТП точно в такава ситуация - мокър асфалт след дъжд, автомобил без ABS, рязко спиране на такси пред мен заради неправилно излизащ шофьор от паркинг и резултата беше налице - счупена броня, два фара, маска... Докато усетя, че таксито спира до пълен стоп вече нямах достатъчно място за да спра - колата с чисто нови зимни гуми стана като шейна и си спрях в него. Тогава нямах и опит, но зимните гуми просто нямат нужния състав на каучуковата смес, за да имат сцепление при високи температури (над 12 градуса), особено пък в комбинация с мокра настилка. Не случайно на тях си пише M+S, което е mud+snow... Със летни гуми дори и на по-екстремни спирания със същия автомобил след това не съм имал проблеми
Преди години в края на пролетта обаче (точно преди да сложа летните гуми) имах ПТП точно в такава ситуация - мокър асфалт след дъжд, автомобил без ABS, рязко спиране на такси пред мен заради неправилно излизащ шофьор от паркинг и резултата беше налице - счупена броня, два фара, маска... Докато усетя, че таксито спира до пълен стоп вече нямах достатъчно място за да спра - колата с чисто нови зимни гуми стана като шейна и си спрях в него. Тогава нямах и опит, но зимните гуми просто нямат нужния състав на каучуковата смес, за да имат сцепление при високи температури (над 12 градуса), особено пък в комбинация с мокра настилка. Не случайно на тях си пише M+S, което е mud+snow... Със летни гуми дори и на по-екстремни спирания със същия автомобил след това не съм имал проблеми