ПАРКИРАНЕ
-
ReSuRReCt
- Потребител

- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 19:38 pm
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Ами аз да си изкажа мнението като човек който в момента се учи да управлява.Доста ни затрудняват тези паркирали и от двете страни автомобили + тук там някой тарикат на аварийни на платното за движение и си влезнал да си свърши работата я в магазина я в нещо друго...Ох мислех че по лесно се става шофьор ама с това движение и с тези спрели коли навсякъде...се оказа доста по трудно
- nefelen
- Модератор

- Мнения: 996
- Регистриран на: Нед Май 30, 2004 12:29 pm
- skype: nefelen
- Местоположение: -=mysteryland=-
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Някак си изведнъж станаха много колите в града ни.Като се прибравят и тористите, които не четата знаците и от магистралата влизат в града и става един малък ад, наподобяващ София, с тази разлика че там движението е доста по добре организирано.Да взимат мерки общинарите и да си направят необходимите реформи по улиците, маркирофки, знаци и т.н.Паркинга до операта пое малко от колите в центъра но е недостатъчен.
s0 lItTlE tImE, s0 lItTlE t0 d0
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
От Железник до работата в центъра стигам точно за 10 минути с колата. Искам да го видя това как ще стане в София освен ако не пътувам в 1-2 през ноща. За мене да те изпреварят 3 пъти отдясно за няма и 500 метра е всичко друго ама не и организирано движение.
- Baev
- HOOLIGAN
- Мнения: 1812
- Регистриран на: Чет Яну 29, 2004 20:14 pm
- Местоположение: Old Trafford
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Има една фаза в която трябва да преминем. До скоро нямахме задръствания. Сега е различно , първото нещо с което трябва да свикнат някои хора е да се оглеждат в страничните огледала. Да си държат платното , защото е възможно да те изпреварят и отдясно. Всичко ще си дойде на място след 1-2 годинки , просто трябва да се препрограмира психиката на гражданите с условията в развит град.
-
chicabg
- Начинаещ

- Мнения: 35
- Регистриран на: Сря Окт 29, 2008 22:10 pm
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: ПАРКИРАНЕ
За съжаление точно това означава и то по цял свят...
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: ПАРКИРАНЕ
Община Стара Загора ще строи гаражи и паркоместа
От много години един от големите проблеми на областния град е липсата на гаражи за автомобилите, които буквално задръстват улиците и тротоарите. Изпълнявайки мандатната си програма, Oбщинската администрация предприе действия за построяване на гаражи и паркоместа - съобщи инж. Митьо Славов, директор на Дирекция Строителство и инвестиции.
Неизползвана досега възможност са някои от дворовете на училищата за изграждането на подземни и полуподземни паркоместа. Спортните площадки ще бъдат напълно запазени и осъвременени, а под тях пространството ще се използва рационално.
Вече са направени възлагателни писма и са сключени договори с проектантите за първите две дворни места - на VI основно училище "Св. Никола" и V основно училище "Митьо Станев". Проектирането ще бъде направено до края на 2008 г. от фирмите на арх. Стефан Драгов и на арх. Веселин Беров.
Изискването за VI ОУ "Св.Никола" е да са проектират не по-малко от 70 места - за паркиране и гариране. Възложено е проектантите да решат дали съоръжението да бъде гаражи, или паркоместа (плоча и колони), пише вестник Старозагорски новини. Входът ще бъде от ул. "Иван Асен". В двора на V ОУ "Митьо Станев" паркоместата са за 190 автомобила. Плочите ще бъдат конструктивно достатъчно здрави, за да се изградят върху тях спортните площадки. Идеята е гаражите да се разработят в близост до ул."Христо Ботев", на долното ниво.
Третото съоръжение ще бъде на пазара. Идеята е гаражът да бъде две-три нива под земята и толкова над земята. Проектирането е възложено на арх. Банко Банов.
Обсъжда се още една идея - построяване на съоръжение на мястото на временния паркинг наизток от сградата на Oперата. Там се мисли за 5-6 нива над и под земята. Проектирането и изпълнението е свързано с цялостно пространствено решаване на проблема в този район между сградите на Oперата, Tеатъра, Библиотеката, Съда, Музея и Художествената галерия.
"Има различни мнения общинска собственост ли да бъдат обектите, дали да се продават, или да се дават под наем. Дали да бъдат с охрана или камера, автоматични бариери и пр. - споделя инж. Славов. - Очаква се инициатива да проявят частниците. Общината ще е винаги единият от бенефициентите, а другият да бъдат частни фирми или юридически лица."
Към днешна дата в Община Стара Загора строго се спазва изискването при съгласуване на проектите всички новостроящи се сгради да осигуряват толкова паркоместа или гаражи, колкото са апартаментите в тях.
За да кандидатства по Оперативна програма за градска среда, Община Стара Загора преработва проекта на кв."Железник", в който освен ремонт на улици и тротоари е включено изграждането на велоалеи, паркоместа, обновени междублокови пространства и ергономично елосветление. Към настоящия момент ремонтът на улиците и тротоарите в кварталите Голям и Малък Железник се извършва със средства на Общината, тъй като обещаните от МРРБ средства не са осигурени.
От много години един от големите проблеми на областния град е липсата на гаражи за автомобилите, които буквално задръстват улиците и тротоарите. Изпълнявайки мандатната си програма, Oбщинската администрация предприе действия за построяване на гаражи и паркоместа - съобщи инж. Митьо Славов, директор на Дирекция Строителство и инвестиции.
Неизползвана досега възможност са някои от дворовете на училищата за изграждането на подземни и полуподземни паркоместа. Спортните площадки ще бъдат напълно запазени и осъвременени, а под тях пространството ще се използва рационално.
Вече са направени възлагателни писма и са сключени договори с проектантите за първите две дворни места - на VI основно училище "Св. Никола" и V основно училище "Митьо Станев". Проектирането ще бъде направено до края на 2008 г. от фирмите на арх. Стефан Драгов и на арх. Веселин Беров.
Изискването за VI ОУ "Св.Никола" е да са проектират не по-малко от 70 места - за паркиране и гариране. Възложено е проектантите да решат дали съоръжението да бъде гаражи, или паркоместа (плоча и колони), пише вестник Старозагорски новини. Входът ще бъде от ул. "Иван Асен". В двора на V ОУ "Митьо Станев" паркоместата са за 190 автомобила. Плочите ще бъдат конструктивно достатъчно здрави, за да се изградят върху тях спортните площадки. Идеята е гаражите да се разработят в близост до ул."Христо Ботев", на долното ниво.
Третото съоръжение ще бъде на пазара. Идеята е гаражът да бъде две-три нива под земята и толкова над земята. Проектирането е възложено на арх. Банко Банов.
Обсъжда се още една идея - построяване на съоръжение на мястото на временния паркинг наизток от сградата на Oперата. Там се мисли за 5-6 нива над и под земята. Проектирането и изпълнението е свързано с цялостно пространствено решаване на проблема в този район между сградите на Oперата, Tеатъра, Библиотеката, Съда, Музея и Художествената галерия.
"Има различни мнения общинска собственост ли да бъдат обектите, дали да се продават, или да се дават под наем. Дали да бъдат с охрана или камера, автоматични бариери и пр. - споделя инж. Славов. - Очаква се инициатива да проявят частниците. Общината ще е винаги единият от бенефициентите, а другият да бъдат частни фирми или юридически лица."
Към днешна дата в Община Стара Загора строго се спазва изискването при съгласуване на проектите всички новостроящи се сгради да осигуряват толкова паркоместа или гаражи, колкото са апартаментите в тях.
За да кандидатства по Оперативна програма за градска среда, Община Стара Загора преработва проекта на кв."Железник", в който освен ремонт на улици и тротоари е включено изграждането на велоалеи, паркоместа, обновени междублокови пространства и ергономично елосветление. Към настоящия момент ремонтът на улиците и тротоарите в кварталите Голям и Малък Железник се извършва със средства на Общината, тъй като обещаните от МРРБ средства не са осигурени.
- nefelen
- Модератор

- Мнения: 996
- Регистриран на: Нед Май 30, 2004 12:29 pm
- skype: nefelen
- Местоположение: -=mysteryland=-
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
нали се сещаш че като начало в софия разстоянията са по големиsawo написа:От Железник до работата в центъра стигам точно за 10 минути с колата. Искам да го видя това как ще стане в София освен ако не пътувам в 1-2 през ноща. За мене да те изпреварят 3 пъти отдясно за няма и 500 метра е всичко друго ама не и организирано движение.
в тази лента 3 мин по бързо в другата с 5 коли по бързо в това кръстовище ще обиколиш малко повече ама ще спестиш 5 мин чакане и така
s0 lItTlE tImE, s0 lItTlE t0 d0
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Проблема е че всеки иска да стигне по-бързо и всеки се опитва кой кадърно кой некадърно и после стават мизерии - двама искали да стигнат по-бързо и после всички чакат.
И като казвам 10 минути имам предвид нормално каране не състезания и врътки.
И като казвам 10 минути имам предвид нормално каране не състезания и врътки.
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: ПАРКИРАНЕ
"Докато през 1989 година моторните превозни средства на територията на община Стара Загора са били около 82 хиляди, днес те са почти три пъти повече, тоест около 230 000", споделя Митко Трайков, който, освен че е магистър по транспортна техника и технологии от русенския Университет "Ангел Кънчев", притежава същата образователна степен и по организация на движението.
А дипломната работа на специалиста е била на база улиците в Стара Загора и по-точно - организация на движението по "Генерал Столетов" в отсечката между "Руски" и "Отец Паисий".
"Огромният поток от автомобили в Стара Загора в пиковите часове е източник на неимоверно количество отделени в атмосферата вредни емисии и преди всичко въглеродни оксиди", казва специалистът. Той споделя, че най-много вредни газове се отделят при преминаването на по-ниски предавки, а това е неминуемо, когато автомобилите в града на липите влизат в километровите "тапи" които се образуват по старозагорските улици и най-вече - по многострадалната улица "Христо Ботев".
Задръстванията и оттам - чувствителното увеличаване на вредните емисии в атмосферата, според Митко Трайков, могат да се преодолеят единствено с нова организация на движението в Стара Загора.
"От Общината смятат да разширят надлеза на "Св. Патриарх Евтимий" по посока квартал "Кольо Ганчев", но това няма да реши кардинално проблемите", казва авто-мото шефът. Той е на мнение, че трябва да се увеличат връзките между централната градска част и квартал "Индустриален" най-малко до четири.
"Основен проблем на движението в Стара Загора е кръстовището "Христо Ботев - "Св. Патриарх Евтимий", допълва Митко Трайков.
"Там е и мястото с най-голяма замърсеност на въздуха", категоричен е той. Затова, според него, трябва първо да се изгради нов, успореден на съществуващия, надлез от базата на "Петрол" над старите гробища с връзка към улица "Ангел Кънчев".
"По този начин ще се облекчи движението по "Св. Патриарх Евтимий", живеещите в кв. "Самара 1" няма да натоварват с колите си тази основна старозагорска артерия", смята той.
Следващата пътна връзка, която автоспециалистът предлага, е изграждане на тунел под жп линиите на гарата от северния портал на "Мебел" до източния портал на бившия завод "Берое", с който автомобилите директно ще се движат по улица "Хаджи Димитър Асенов".
"Приветствам решението на Община Стара Загора, която смята да направи пътна връзка "Спортна зала ДЗУ" - Екарисажа - изхода към Раднево", казва Митко Трайков и добавя, че това е третата връзка, която, според неговата концепция за организация на движението, трябва да бъде реализирана. А четвъртата предлага да бъде връзка на пътя от Старозагорски минерални бани в южна посока с околовръстното шосе на Стара Загора.
"Всички тези допълнителни връзки ще облекчат движението по "Св. Патриарх Евтимий" и "Христо Ботев", ще ликвидират задръстванията, които в пикови часове стават километрични, и оттам - ще намалят изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата", смята категорично Митко Трайков и допълва, че неговите предложения са абсолютно в унисон с чл. 1, ал. 2 от Закона за движение по пътищата, който гласи, че "целта на този закон е да се пазят животът и имуществото на участниците в движението... както и околната среда от замърсяване от МПС".
Цялостен план за организация на движението в Стара Загора е предложил Митко Трайков. Предложенията му са на места радикални, но добре обмислени. Той предлага още двупосочно движение по улиците "Генерал Гурко" и "Генерал Столетов". Едното "островче" срещу магазин "БИЛЛА", според него, също пречи на движението и осигурява нов поток от въглеродни оксиди в атмосферата. Трябва да се премахне и еднопосочното движение по улиците "Руски" и "Иван Шишман", защото "не можеш да изминеш пет пресечки, преди да направиш обратен завой".
Впрочем с тези предложения са запознати експертите в Община Стара Загора. Сега на ход е тя.
Мира Габровска
А дипломната работа на специалиста е била на база улиците в Стара Загора и по-точно - организация на движението по "Генерал Столетов" в отсечката между "Руски" и "Отец Паисий".
"Огромният поток от автомобили в Стара Загора в пиковите часове е източник на неимоверно количество отделени в атмосферата вредни емисии и преди всичко въглеродни оксиди", казва специалистът. Той споделя, че най-много вредни газове се отделят при преминаването на по-ниски предавки, а това е неминуемо, когато автомобилите в града на липите влизат в километровите "тапи" които се образуват по старозагорските улици и най-вече - по многострадалната улица "Христо Ботев".
Задръстванията и оттам - чувствителното увеличаване на вредните емисии в атмосферата, според Митко Трайков, могат да се преодолеят единствено с нова организация на движението в Стара Загора.
"От Общината смятат да разширят надлеза на "Св. Патриарх Евтимий" по посока квартал "Кольо Ганчев", но това няма да реши кардинално проблемите", казва авто-мото шефът. Той е на мнение, че трябва да се увеличат връзките между централната градска част и квартал "Индустриален" най-малко до четири.
"Основен проблем на движението в Стара Загора е кръстовището "Христо Ботев - "Св. Патриарх Евтимий", допълва Митко Трайков.
"Там е и мястото с най-голяма замърсеност на въздуха", категоричен е той. Затова, според него, трябва първо да се изгради нов, успореден на съществуващия, надлез от базата на "Петрол" над старите гробища с връзка към улица "Ангел Кънчев".
"По този начин ще се облекчи движението по "Св. Патриарх Евтимий", живеещите в кв. "Самара 1" няма да натоварват с колите си тази основна старозагорска артерия", смята той.
Следващата пътна връзка, която автоспециалистът предлага, е изграждане на тунел под жп линиите на гарата от северния портал на "Мебел" до източния портал на бившия завод "Берое", с който автомобилите директно ще се движат по улица "Хаджи Димитър Асенов".
"Приветствам решението на Община Стара Загора, която смята да направи пътна връзка "Спортна зала ДЗУ" - Екарисажа - изхода към Раднево", казва Митко Трайков и добавя, че това е третата връзка, която, според неговата концепция за организация на движението, трябва да бъде реализирана. А четвъртата предлага да бъде връзка на пътя от Старозагорски минерални бани в южна посока с околовръстното шосе на Стара Загора.
"Всички тези допълнителни връзки ще облекчат движението по "Св. Патриарх Евтимий" и "Христо Ботев", ще ликвидират задръстванията, които в пикови часове стават километрични, и оттам - ще намалят изхвърлянето на вредни емисии в атмосферата", смята категорично Митко Трайков и допълва, че неговите предложения са абсолютно в унисон с чл. 1, ал. 2 от Закона за движение по пътищата, който гласи, че "целта на този закон е да се пазят животът и имуществото на участниците в движението... както и околната среда от замърсяване от МПС".
Цялостен план за организация на движението в Стара Загора е предложил Митко Трайков. Предложенията му са на места радикални, но добре обмислени. Той предлага още двупосочно движение по улиците "Генерал Гурко" и "Генерал Столетов". Едното "островче" срещу магазин "БИЛЛА", според него, също пречи на движението и осигурява нов поток от въглеродни оксиди в атмосферата. Трябва да се премахне и еднопосочното движение по улиците "Руски" и "Иван Шишман", защото "не можеш да изминеш пет пресечки, преди да направиш обратен завой".
Впрочем с тези предложения са запознати експертите в Община Стара Загора. Сега на ход е тя.
Мира Габровска
-
ReSuRReCt
- Потребител

- Мнения: 98
- Регистриран на: Чет Окт 25, 2007 19:38 pm
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Ех този Митко Трайков евала му
Познавам го само като собственик на фирмата "Родео",но не знаех че се занимава и с такива дейности
Би било добре да се изпълнят проектите му.
- mITky
- Старо куче медалист

- Мнения: 723
- Регистриран на: Съб Дек 06, 2008 1:25 am
- skype: addictedtoy0u
- Местоположение: Стара Загора / ЖК. Казански
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
A след колко време ще стане , един господ знае 
-
GLS
- Потребител

- Мнения: 198
- Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 17:33 pm
Re: ПАРКИРАНЕ
Мисля че въпросите за паркиране трябва да ги зададете към общинарите:http://forum.city.starazagora.net/index.php
- admin
- Site Admin

- Мнения: 3602
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
На дали някой ще ти даде там смислен отговор или решение на даден проблем.
"There is no 'patch' for stupidity."
- mITky
- Старо куче медалист

- Мнения: 723
- Регистриран на: Съб Дек 06, 2008 1:25 am
- skype: addictedtoy0u
- Местоположение: Стара Загора / ЖК. Казански
- Обратна връзка:
Re: ПАРКИРАНЕ
Мда имах въпрос там . Трябваше да пратя събощението 5 пъти за да ми се отговори ..GLS написа:Мисля че въпросите за паркиране трябва да ги зададете към общинарите:http://forum.city.starazagora.net/index.php