nefelen написа:The enD - не се набляга на ускорението изобщо то си идва като бонус (ако незнаеш ел. двигателите имам доста по-голям въртящ момент от колкото ДВГ, най-простия пример забележи как тролейбусите се ускоряват мн по-бързо от автобусите) От гледна точка на екологията идва въпроса да заредиш тези батерии ползваш ток, който голяма част от него идва от ТЕЦ, АЕЦ - нещо което "зелените" също не долюбват много.
Но наистина дoкато има петрол няма как да навлезне друг вид двигател.
За това газ хем евтинко хем "по-малко вредни емисии"
За дизела който няма пари може с олио да го кара само да внимава зимата да не му замръзне
Значи аз не съм голям разбирач, но от всички ДВГ дизела има най-голям въртящ момент в /Nm /,газта е много временно решение понеже е много суха и трупа нагар в горивните камери ,изгаря много по бавно от бензина,ако не е настроена добре при излизането на газовете от камерата още горят и усукват шииките на клапаните.При двг кпд то е около 30% всичко друго е топлина,при ел двигателите кпд то е70% затова набират яко тролеите
Oт 1998ма година карам на газ всичките си коли .В момента също съм с газова уредба и ви казвам : Много е гадно на Газ.Никакви икономии ,никакво ускорение ,прецаква се двигателя,клапаните се усукват постоянно в шииките,шииката на матката се змърсява всеки ден ,опасно е и изобщо не си слагайте каквато и да е газова уредба.
realprofesora написа:Oт 1998ма година карам на газ всичките си коли .В момента също съм с газова уредба и ви казвам : Много е гадно на Газ.Никакви икономии ,никакво ускорение ,прецаква се двигателя,клапаните се усукват постоянно в шииките,шииката на матката се змърсява всеки ден ,опасно е и изобщо не си слагайте каквато и да е газова уредба.
Абсолютно си прав изключение правят случаите в които газовата е заводска т.е. идва си с автомобила.
Сафрана ми на времето беше с газ е спукаха се да го центроват (добре че колегите по сервизите ги познавам иначе не ми се мисли колко пари щях да дам)
то не бяха гарменета обратни клапани глупости.... и винаги от тук до софия ми гореше бутилка газ а на обратно натоварен ми гореше половин бутилка
най накрая се оказа че в СЗ лаиняните газ станции предлагат некачествено гориво (това е като алкохола по кръчмите но е за друга тема) сега си представете нормален потребител който хал хабер си няма от ДВГ колко ще му коства поддръжката на такъв автомобил и дали евтиното не излиза по скъпо
realprofesora написа:Oт 1998ма година карам на газ всичките си коли .В момента също съм с газова уредба и ви казвам : Много е гадно на Газ.Никакви икономии ,никакво ускорение ,прецаква се двигателя,клапаните се усукват постоянно в шииките,шииката на матката се змърсява всеки ден ,опасно е и изобщо не си слагайте каквато и да е газова уредба.
Абсолютно си прав изключение правят случаите в .............quote]
Ама ти сериозно ли мислиш ,че съм прав или не си ми прочел поста както трябва .
Или трябва да питаш някой газаджия как се почиства шийката на матката ,че голям зор виждам от мръсната газ.
Откакто сложих газ се родих,отивам пълня догоре и не мисля че ще трябва да се изръся здраво.Чисто и просто ми излиза 50% по тънко на газ.Може и да се прецаква двигателя незнам но все пак няма вечно да съм един и същи автомобил.За хората с пълна инжекция,слагайте си газов инжекцион а не скапани клапи да ви гърмят и 1000 проблеми,разход 1:1 спрямо бензин,вървене почти недоловимо спадане на мощноста.
Боли ме хея кола която не е със заводска газова независимо какъв тип
просто няма да и сложа газова урдедба независимо колко ми хвалят газов инжекцион и бла бла бла
поговорката гласи "мъжко дупе еди път се е..."