Пилците се броят на есен (след изборите)
АМ Тракия
-
GLS
- Потребител

- Мнения: 198
- Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 17:33 pm
Re: АМ Тракия
Наближават избории...
Пилците се броят на есен (след изборите)
Пилците се броят на есен (след изборите)
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: АМ Тракия
http://www.chambersz.com/%D0%A1%D1%8A%D ... 0%B8%D0%BCВтори подход за автомагистрала Тракия до Ракитница. Третата връзка – до бившия Агробиохим
23 януари 2011 г.
Съвсем скоро Стара Загора ще има втора връзка с автомагистрала Тракия, но тя няма да бъде до с. Калояновец, както предвиждаха първоначалните планове, а 2-3 километра по на запад, където трасето й пресича малък между- селски път за Ракитница.
Подходът ще бъде четирилентов и ще обикаля от юг Ракитница и след това Богомилово, тъй като подобен скоростен път е недопустимо да минава през центъра на населено място, обясни зам.-кметът проф. Димитър Динев. Именно това е основната причина, поради която Агенция Пътна инфраструктура не дава толкова време съгласието си за калояновския вариант, тъй като четирилентовият път трябва да мине точно през центъра на близкото село Християново. Отбилите през ракитнишкия подход ще влизат в града през западния вход на Стара Загора, минавайки покрай Тракийския университет и кв. Железник, пише вестник Национална бизнес поща.
Агенция Пътна инфраструктура е дала одобрението си и за новия общ устройствен план на Стара Загора, с което потвърждава съгласието си за подход край с. Ракитница. Честно казано, изненадах се, когато разбрах, че агенцията е дала одобрението си, тъй като през цялото време експертите й се съпротивляваха изобщо на идеята да има втори подход за Стара Загора, призна проф. Динев. В такъв случай би трябвало в бюджета на агенцията за тази година да фигурира и хонорар за проектирането на подхода, надява се зам.-кметът.
Третата връзка на автомагистрала Тракия със Стара Загора ще става източно от града в района на бившия азотноторов завод. Идеята е оттам да тръгва четирилентов път по посока с. Могила и заобикаляйки селото от изток, като стига до пресечната точка на АМ Тракия с пътя за Раднево. Този път е държавен и по правило е задължително да бъде изграден такъв подход, подчерта проф. Динев. За него обаче проект няма. Най-вероятно третата връзка няма да бъде финализирана в този кметски мандат, но възможността вече съществува, убеден е той.
Първият подход от магистралата към Стара Загора в района на кръговото движение преди с. Бъдеще също все още не е готов. За да започне изграждането на детелината, трябва да се отчуждят няколко декара частни земи, а държавата и общината да дарят своята собственост с решения на Министерския съвет и Общинския съвет в Стара Загора.
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
- ksdh
- Потребител

- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон Окт 11, 2010 20:28 pm
Re: АМ Тракия
GLS написа:Наближават избории...![]()
Пилците се броят на есен (след изборите)
Не думай, и какво ще броим тогава?
-
marin_007
- Потребител

- Мнения: 233
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2006 11:30 am
- skype: neron-marin1441
Re: АМ Тракия
Може би връзките към магистралата 
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
- klox
- Старо куче медалист

- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет Май 08, 2009 19:26 pm
- skype: klox_bg
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: АМ Тракия
Проекти мечти... дано да ги доживеем да им се порадваме малко!
- slimarkov
- Старо куче медалист

- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
-
GLS
- Потребител

- Мнения: 198
- Регистриран на: Пон Дек 15, 2008 17:33 pm
Re: АМ Тракия
Ами след изборите ще броим връзките към магистралатаksdh написа:GLS написа:Наближават избории...![]()
Пилците се броят на есен (след изборите)
Не думай, и какво ще броим тогава?
Преди изборите лесно се обещават ....
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: АМ Тракия
Пpeди изобщо не искаха да pазpешат да има такава, така че това е голям напpедък.
- ksdh
- Потребител

- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон Окт 11, 2010 20:28 pm
Re: АМ Тракия
Абе, нямам думи...! Дали магистралите са ни най-големия дерт, не знам, ама хубаво ни облъчват с тях!Сякаш цяла България само ще се вози напред-назад, а другото, кучета го яли!sawo написа:Пpeди изобщо не искаха да pазpешат да има такава, така че това е голям напpедък.
Има две мнения, които много ме впечатлиха - първо, магистралите са приоритет на на големите империи, за осъществяване на контрола върху подопечните провинции! Второ, това са големи инфраструктурни проекти, от които и може да се краде по-лесно! Вие си правете изводите!
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: АМ Тракия
Не виждам смисъл да цитираш поста ми, при условие че го вадиш вън от контекст. Изобщо не ставаше въпрос, дали се краде от магистралата или дали е хубава и т.н. - прочети поста, на който съм отговорил.
-
marin_007
- Потребител

- Мнения: 233
- Регистриран на: Чет Фев 16, 2006 11:30 am
- skype: neron-marin1441
Re: АМ Тракия
Според мен пък това си е доста голяма работа , като се има предвид ,че 50 години не се завърши тая магистрала. Като стане лятото преди и като почнат да гинат хората всички мрънкаха за магистрала,сега пък им строят магистрала,пак всички пищят. Българска работа като цяло !
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: АМ Тракия
+1marin_007 написа:Според мен пък това си е доста голяма работа , като се има предвид ,че 50 години не се завърши тая магистрала. Като стане лятото преди и като почнат да гинат хората всички мрънкаха за магистрала,сега пък им строят магистрала,пак всички пищят. Българска работа като цяло !
- ksdh
- Потребител

- Мнения: 265
- Регистриран на: Пон Окт 11, 2010 20:28 pm
Re: АМ Тракия
Отново ще зачекна тая тема, но в друг ракурс - каква е всъщност истината и цената на тази прословута магистрала? Гледам по една телевизия, и не вярвам на ушите си - що за управници имаме, какво всъщност искат, да ни унищожат час по-скоро!
На много от работещите на магистралата не са плащани заплати от декември, работят на мизерни заплати, 300-500 лв, но дори и тях не вземат! В същото време, на турските им колеги от Мапа Дженгиз, които правят магистрала Люлин, се плаща по 1200 - 1300 евро средна заплата!
В същото време, на откриването на първата копка на Тракия, любимият вожд, слънцето-мутра ББ, прави съпоставка на цената за километър в европейските страни - Германия и Чехия по 19 млн евро,Австрия и Унгария по 10-11 млн евро, Албания - 10 млн евро, и т.н. А за нашата Тракия - 2.2 млн евро!!! И как ще става тоя номер, та нали цените на всичко са почти изравнени в цяла Европа? Разбира се, изключая заплатите! И как реди, като шаман заклинания, че това трябва да е пример, как нашите фирми трябва да работят качествено, бързо и евтино! А в същото време, на друга магистрала, отново в България, се плаща по 10 млн евро на километър, но забележете, на турската фирма Мапа Дженгиз! Е, според вас, как се нарича това, тази наглост? Що за национален нихилизъм е обзел всичките ни управници от последните 20 години, но пък тези направо минаха всякакви граници! Това си е направо геноцид!
Така че, ще помоля колегата Слимарков, да спре да прави евтина и пошла реклама на такива неща, или поне нека проучва, малко от малко, и зад фасадата!
На много от работещите на магистралата не са плащани заплати от декември, работят на мизерни заплати, 300-500 лв, но дори и тях не вземат! В същото време, на турските им колеги от Мапа Дженгиз, които правят магистрала Люлин, се плаща по 1200 - 1300 евро средна заплата!
В същото време, на откриването на първата копка на Тракия, любимият вожд, слънцето-мутра ББ, прави съпоставка на цената за километър в европейските страни - Германия и Чехия по 19 млн евро,Австрия и Унгария по 10-11 млн евро, Албания - 10 млн евро, и т.н. А за нашата Тракия - 2.2 млн евро!!! И как ще става тоя номер, та нали цените на всичко са почти изравнени в цяла Европа? Разбира се, изключая заплатите! И как реди, като шаман заклинания, че това трябва да е пример, как нашите фирми трябва да работят качествено, бързо и евтино! А в същото време, на друга магистрала, отново в България, се плаща по 10 млн евро на километър, но забележете, на турската фирма Мапа Дженгиз! Е, според вас, как се нарича това, тази наглост? Що за национален нихилизъм е обзел всичките ни управници от последните 20 години, но пък тези направо минаха всякакви граници! Това си е направо геноцид!
Така че, ще помоля колегата Слимарков, да спре да прави евтина и пошла реклама на такива неща, или поне нека проучва, малко от малко, и зад фасадата!


