Напастта ХЕНДИ
- Nirvana
- Старо куче медалист

- Мнения: 1931
- Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
- Местоположение: Стара Загора
Напастта ХЕНДИ
Ако имате възможност избягвайте плащания и изобщо влизания в тези магазини, особено в този на Патриарха и Симеон Велики на светофарите. Това са най-големите изверги на този свят, безкрупулни човекоподобия, които чакат само да прекарат поредния възрастен човек. Просто ако имате по-възрастни родители, баба, дядо им обяснете да не влизат там.
99,9 % от това, което ви се казва в магазина е лъжа с единствената цел да ви набутат 4-5 нови карти, които няма да ползвате. Няма нищо безплатно на този свят, а те представят точно обратното.
99,9 % от това, което ви се казва в магазина е лъжа с единствената цел да ви набутат 4-5 нови карти, които няма да ползвате. Няма нищо безплатно на този свят, а те представят точно обратното.
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: Напастта ХЕНДИ
Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
- zv3rA
- Потребител

- Мнения: 138
- Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
- skype: zv3rA_
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
99.9% от това, което казват не е лъжа, а извъртане - има разлика. Пропускане на малки детайли и т.н. + това е политика на фирмата и задължава работният персонал да върши тази дейност иначе следват солени глоби.
- klox
- Старо куче медалист

- Мнения: 451
- Регистриран на: Пет Май 08, 2009 19:26 pm
- skype: klox_bg
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
Знам, че мобилните се съгласяват да предлагат услугата на езипай за плаща не на сметки като ток, вода и пр... само за да може да имат егн-тата на повече потребители и да ги проверяват и да им предлагат мобилни услуги.
Успех!
Успех!
- Nirvana
- Старо куче медалист

- Мнения: 1931
- Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напастта ХЕНДИ
Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.
Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
- zv3rA
- Потребител

- Мнения: 138
- Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
- skype: zv3rA_
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
И ти си мислиш, че в офиса на Мтел ще получиш достоверна информация? Да, да кажем 80% от 100% ще получиш и там не всичко е като чиста монета. А относно Хенди - за една торбичка "подаръци" ти заплащаш, но като не сте заинтересувани и не сте наясно, че сте платили за тези неща така става. " Айде моля ти се" .. а като сложиш подписа си на 20 листа какво става? Че то всичко си го пише - на всеки един отделен лист, където се подписаш пише - домашен телефон, абонаментен план, колко годишен е договора - абсолютно всичко си пише - ама народа е свикнал всичко да им се дава на готово и да не си прави труда да чете и след това Хенди или някоя друга институция му е виновна. За да ти се пуснат тези "подаръци" ти си плащаш за тях - към договора ти се прикачат касови бележки, ама кой да мисли, гледа и чете.. нали? Вярно тези институции извъртат, спестяват малки детайли и т.н., НО и клиента си е виновен до голяма степен !Nirvana написа:Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.
Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
п.с. няма пенсия 120лв. - най-ниската е 145лв. и от изброените 3-4-5 карти, както каза се плаща по максимум 30лв. на месец .. какви са тези месечни вноски 60лв, това са глупости.
- Nirvana
- Старо куче медалист

- Мнения: 1931
- Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напастта ХЕНДИ
zv3rA написа:И ти си мислиш, че в офиса на Мтел ще получиш достоверна информация? Да, да кажем 80% от 100% ще получиш и там не всичко е като чиста монета. А относно Хенди - за една торбичка "подаръци" ти заплащаш, но като не сте заинтересувани и не сте наясно, че сте платили за тези неща така става. " Айде моля ти се" .. а като сложиш подписа си на 20 листа какво става? Че то всичко си го пише - на всеки един отделен лист, където се подписаш пише - домашен телефон, абонаментен план, колко годишен е договора - абсолютно всичко си пише - ама народа е свикнал всичко да им се дава на готово и да не си прави труда да чете и след това Хенди или някоя друга институция му е виновна. За да ти се пуснат тези "подаръци" ти си плащаш за тях - към договора ти се прикачат касови бележки, ама кой да мисли, гледа и чете.. нали? Вярно тези институции извъртат, спестяват малки детайли и т.н., НО и клиента си е виновен до голяма степен !Nirvana написа:Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.
Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
п.с. няма пенсия 120лв. - най-ниската е 145лв. и от изброените 3-4-5 карти, както каза се плаща по максимум 30лв. на месец .. какви са тези месечни вноски 60лв, това са глупости.
Документите на хенди нямат нищо общо с документите по стандарт на мтел. Там не пише, че е нова карта, нито пише новия номер. Относно таксите на картите: сметни 5 карти по такса 9,90 лв + 1-2 домашни телефона по 4,90 лв. Звучи ли ти добре ако се случи на твой близък? А и да не забравим такса активация, която 9,90 лв на всяка карта, за която пък клиента изобщо не разбира, че трябва да заплати (сметни пак 9,90 Х 5-6 нови абонамента).
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
- zv3rA
- Потребител

- Мнения: 138
- Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
- skype: zv3rA_
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
А нали се сещаш, че да ти направят да кажем 5 карти по 9.90лв. клиента трябва да предплати тези 9.90, което е равно на 49.50 + 2 домашни телефона по 4.90 = 9.8лв. и общо излиза = 59.30лв. и тук идва най-важният ми въпрос към теб: Кой ще предпати 60лв. за да му пуснат допълнително минутки или 50 безплатни минути към фиксирани мрежи и т.н.? Стига си писал глупсоти, защото започва да се ядосвам. Както се казва бил съм от другата страна и много по-добре от теб знам как стоят нещата, как се процедира с клиенти и т.н.
Така че ще те помоля, когато си по-компетентен тогава да пишеш в темата. Не защитавам Хенди, Мтел, Глобул, Виваком или някоя друга такава институция, просто искам да покажа нещо друго, а то е, че клиента е или 49% или 51% виновен в случаите.
Относно документите на Хенди кой ти каза, че нямат нищо общо и не са по стандартите на Мтел, за да те светна Хенди е партньор с Мтел и работят за Мтел и документите идват от Мтел и отиват към Мтел.
Така че ще те помоля, когато си по-компетентен тогава да пишеш в темата. Не защитавам Хенди, Мтел, Глобул, Виваком или някоя друга такава институция, просто искам да покажа нещо друго, а то е, че клиента е или 49% или 51% виновен в случаите.
Относно документите на Хенди кой ти каза, че нямат нищо общо и не са по стандартите на Мтел, за да те светна Хенди е партньор с Мтел и работят за Мтел и документите идват от Мтел и отиват към Мтел.
- Nirvana
- Старо куче медалист

- Мнения: 1931
- Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напастта ХЕНДИ
За съжаление няма как да ти покажа, но тъй като съм абонат на мтел и знам какви са документите, определено има разлика между тези на хенди. Това, че отиват към централата на мтел или че са представители на мтел няма никакво значение. В момента обяснявам какво НЕ трябва да се прави от хората, които се натискат да ходят там. Да, и клиентите са виновни, но повярвай ми и ти няма да си с всичкия си на 80 години!!!zv3rA написа:А нали се сещаш, че да ти направят да кажем 5 карти по 9.90лв. клиента трябва да предплати тези 9.90, което е равно на 49.50 + 2 домашни телефона по 4.90 = 9.8лв. и общо излиза = 59.30лв. и тук идва най-важният ми въпрос към теб: Кой ще предпати 60лв. за да му пуснат допълнително минутки или 50 безплатни минути към фиксирани мрежи и т.н.? Стига си писал глупсоти, защото започва да се ядосвам. Както се казва бил съм от другата страна и много по-добре от теб знам как стоят нещата, как се процедира с клиенти и т.н.
Така че ще те помоля, когато си по-компетентен тогава да пишеш в темата. Не защитавам Хенди, Мтел, Глобул, Виваком или някоя друга такава институция, просто искам да покажа нещо друго, а то е, че клиента е или 49% или 51% виновен в случаите.
Относно документите на Хенди кой ти каза, че нямат нищо общо и не са по стандартите на Мтел, за да те светна Хенди е партньор с Мтел и работят за Мтел и документите идват от Мтел и отиват към Мтел.
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
- HyBRiD-X
- Потребител

- Мнения: 245
- Регистриран на: Съб Фев 28, 2004 12:52 pm
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: Напастта ХЕНДИ
Че са гадове - гадове са. Колкото по - отчаяни, толкова по-гадове.
Аз лично съм на М-тел от 1998-ма и до сега никога не съм имал проблеми с тях. Ама никакви. Последния ми договор даже си изкрънкахме отстъпка от плана...
Аз лично съм на М-тел от 1998-ма и до сега никога не съм имал проблеми с тях. Ама никакви. Последния ми договор даже си изкрънкахме отстъпка от плана...
- zv3rA
- Потребител

- Мнения: 138
- Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
- skype: zv3rA_
- Местоположение: Стара Загора
- Обратна връзка:
Re: Напастта ХЕНДИ
И аз съм долу горе оттогава абонат и съм много доволен. В момента плана колко го използвам го предлагат за месечната такса от 55лв., а аз плащам 25лв.nasenceto написа:Че са гадове - гадове са. Колкото по - отчаяни, толкова по-гадове.
Аз лично съм на М-тел от 1998-ма и до сега никога не съм имал проблеми с тях. Ама никакви. Последния ми договор даже си изкрънкахме отстъпка от плана...
Да, тази клауза я има в договорите, НО трябва да се подпише клиента на копието и оригинала, който оставя за оператора, за да може да се прекрати. В случая не се пояснява, че има такава клауза и договора не може да се прекрати.HyBRiD-X написа:Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
- zvezda
- Потребител

- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 19:40 pm
Re: Напастта ХЕНДИ
Хенди са много зле.
Два-три пъти съм имала някакъв много бегъл контакт с тях (например престой в техен магазин, докато приятел си взема телефона след ремонт) и знам, че никога няма да стъпя там. Такова лошо впечатление друг магазин не се сещам да ми е оставял.
Имаше и една случка с една приятелка в Пловдив, на която служителите й бяха съставили договор за домашен телефон без нейно знание и й се начисляваха такси (между другото даже номерът на ЛК в договора бил грешен, въпреки че са разполагали с него
). В крайна сметка нещата се наредиха, но трябваше да се подават жалби и т.н.
Предполагам, че това може да се случи във всеки магазин, но не мога да пропусна факта, че все пак се е случило в Хенди.
Два-три пъти съм имала някакъв много бегъл контакт с тях (например престой в техен магазин, докато приятел си взема телефона след ремонт) и знам, че никога няма да стъпя там. Такова лошо впечатление друг магазин не се сещам да ми е оставял.
Имаше и една случка с една приятелка в Пловдив, на която служителите й бяха съставили договор за домашен телефон без нейно знание и й се начисляваха такси (между другото даже номерът на ЛК в договора бил грешен, въпреки че са разполагали с него
Предполагам, че това може да се случи във всеки магазин, но не мога да пропусна факта, че все пак се е случило в Хенди.
-
Sall
- Новак

- Мнения: 19
- Регистриран на: Пет Дек 19, 2008 12:28 pm
Re: Напастта ХЕНДИ
И аз също съм крайно недоволен от тази верига. Миналата година излъгаха майка ми и вместо да й променят плана, й пробутаха нова сим карта. С 300 зора анулирахме договора.
- Nirvana
- Старо куче медалист

- Мнения: 1931
- Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
- Местоположение: Стара Загора
Re: Напастта ХЕНДИ
Може да се прекрати, но само ако не е дадено устройство (мобилен апарат). Не съм аз потърпевшия, а роднина на 80 години.HyBRiD-X написа:Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
