Напастта ХЕНДИ

Всичко свързано с град Стара Загора.
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1931
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Напастта ХЕНДИ

Мнение от Nirvana »

Ако имате възможност избягвайте плащания и изобщо влизания в тези магазини, особено в този на Патриарха и Симеон Велики на светофарите. Това са най-големите изверги на този свят, безкрупулни човекоподобия, които чакат само да прекарат поредния възрастен човек. Просто ако имате по-възрастни родители, баба, дядо им обяснете да не влизат там.
99,9 % от това, което ви се казва в магазина е лъжа с единствената цел да ви набутат 4-5 нови карти, които няма да ползвате. Няма нищо безплатно на този свят, а те представят точно обратното.
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Аватар
nasenceto
келеш
келеш
Мнения: 2242
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от nasenceto »

Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Аватар
zv3rA
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
skype: zv3rA_
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от zv3rA »

99.9% от това, което казват не е лъжа, а извъртане - има разлика. Пропускане на малки детайли и т.н. + това е политика на фирмата и задължава работният персонал да върши тази дейност иначе следват солени глоби.
Аватар
klox
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 451
Регистриран на: Пет Май 08, 2009 19:26 pm
skype: klox_bg
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от klox »

Знам, че мобилните се съгласяват да предлагат услугата на езипай за плаща не на сметки като ток, вода и пр... само за да може да имат егн-тата на повече потребители и да ги проверяват и да им предлагат мобилни услуги.
Успех! :cheers:
Водно и лазерно рязане, Сито и дигитален печат - www.patchov.com
Изображение
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1931
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от Nirvana »

nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!

Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.

Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Аватар
zv3rA
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
skype: zv3rA_
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от zv3rA »

Nirvana написа:
nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!

Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.

Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
И ти си мислиш, че в офиса на Мтел ще получиш достоверна информация? Да, да кажем 80% от 100% ще получиш и там не всичко е като чиста монета. А относно Хенди - за една торбичка "подаръци" ти заплащаш, но като не сте заинтересувани и не сте наясно, че сте платили за тези неща така става. " Айде моля ти се" .. а като сложиш подписа си на 20 листа какво става? Че то всичко си го пише - на всеки един отделен лист, където се подписаш пише - домашен телефон, абонаментен план, колко годишен е договора - абсолютно всичко си пише - ама народа е свикнал всичко да им се дава на готово и да не си прави труда да чете и след това Хенди или някоя друга институция му е виновна. За да ти се пуснат тези "подаръци" ти си плащаш за тях - към договора ти се прикачат касови бележки, ама кой да мисли, гледа и чете.. нали? Вярно тези институции извъртат, спестяват малки детайли и т.н., НО и клиента си е виновен до голяма степен !
п.с. няма пенсия 120лв. - най-ниската е 145лв. и от изброените 3-4-5 карти, както каза се плаща по максимум 30лв. на месец .. какви са тези месечни вноски 60лв, това са глупости.
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1931
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от Nirvana »

zv3rA написа:
Nirvana написа:
nasenceto написа:Не че ги защитавам, ама тва е начина на работа на всички подобни обекти, включително и тези на Глобул, Мтел и Виваком. Имат таргети да гонят и ако не ги стигнат не взимат заплати. Виновни са тези, които определят политиката на съответна компания.
Пич, направи си опит да минеш през официален офис на Мтел (пр. офиса им срещу Булбанк). Ще получиш пълна достоверна, неизкривена с думи информация + усмивка! Таргета е много важен, да, но не и на цена да се загубят клиентите на даден магазин. В официални магазини на операторите се предлага, само когато клиента има нужда от нещо, докато Хенди ти набутват нещо, от което нямаш нужда, без да разбереш дори. Просто ти се подава една торбичка с много "подаръци", които като отвориш вкъщи и свят ти се завива. Осъзнаваш, че тъй като си пич са ти дали 2 "безплатни" апарата (безплатно е, но с нов номер) и са ти дали 2 "безплатни" домашни телефона по същата причина, защото си пич. Айде моля ти се!

Представете си, че ваш възрастен родител или баба/дядо са влезнали там без да знаят за какво иде реч и са толкова беззащитни и наивни, че после го обират с ниската си пенсия от 120 лв да плащат месечни вноски около 60 лв.

Специално хенди-то на светофарите заслужава да си купя джуган или варбург и да влезна вътре с него!
И ти си мислиш, че в офиса на Мтел ще получиш достоверна информация? Да, да кажем 80% от 100% ще получиш и там не всичко е като чиста монета. А относно Хенди - за една торбичка "подаръци" ти заплащаш, но като не сте заинтересувани и не сте наясно, че сте платили за тези неща така става. " Айде моля ти се" .. а като сложиш подписа си на 20 листа какво става? Че то всичко си го пише - на всеки един отделен лист, където се подписаш пише - домашен телефон, абонаментен план, колко годишен е договора - абсолютно всичко си пише - ама народа е свикнал всичко да им се дава на готово и да не си прави труда да чете и след това Хенди или някоя друга институция му е виновна. За да ти се пуснат тези "подаръци" ти си плащаш за тях - към договора ти се прикачат касови бележки, ама кой да мисли, гледа и чете.. нали? Вярно тези институции извъртат, спестяват малки детайли и т.н., НО и клиента си е виновен до голяма степен !
п.с. няма пенсия 120лв. - най-ниската е 145лв. и от изброените 3-4-5 карти, както каза се плаща по максимум 30лв. на месец .. какви са тези месечни вноски 60лв, това са глупости.

Документите на хенди нямат нищо общо с документите по стандарт на мтел. Там не пише, че е нова карта, нито пише новия номер. Относно таксите на картите: сметни 5 карти по такса 9,90 лв + 1-2 домашни телефона по 4,90 лв. Звучи ли ти добре ако се случи на твой близък? А и да не забравим такса активация, която 9,90 лв на всяка карта, за която пък клиента изобщо не разбира, че трябва да заплати (сметни пак 9,90 Х 5-6 нови абонамента).
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Аватар
zv3rA
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
skype: zv3rA_
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от zv3rA »

А нали се сещаш, че да ти направят да кажем 5 карти по 9.90лв. клиента трябва да предплати тези 9.90, което е равно на 49.50 + 2 домашни телефона по 4.90 = 9.8лв. и общо излиза = 59.30лв. и тук идва най-важният ми въпрос към теб: Кой ще предпати 60лв. за да му пуснат допълнително минутки или 50 безплатни минути към фиксирани мрежи и т.н.? Стига си писал глупсоти, защото започва да се ядосвам. Както се казва бил съм от другата страна и много по-добре от теб знам как стоят нещата, как се процедира с клиенти и т.н.
Така че ще те помоля, когато си по-компетентен тогава да пишеш в темата. Не защитавам Хенди, Мтел, Глобул, Виваком или някоя друга такава институция, просто искам да покажа нещо друго, а то е, че клиента е или 49% или 51% виновен в случаите.
Относно документите на Хенди кой ти каза, че нямат нищо общо и не са по стандартите на Мтел, за да те светна Хенди е партньор с Мтел и работят за Мтел и документите идват от Мтел и отиват към Мтел.
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1931
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от Nirvana »

zv3rA написа:А нали се сещаш, че да ти направят да кажем 5 карти по 9.90лв. клиента трябва да предплати тези 9.90, което е равно на 49.50 + 2 домашни телефона по 4.90 = 9.8лв. и общо излиза = 59.30лв. и тук идва най-важният ми въпрос към теб: Кой ще предпати 60лв. за да му пуснат допълнително минутки или 50 безплатни минути към фиксирани мрежи и т.н.? Стига си писал глупсоти, защото започва да се ядосвам. Както се казва бил съм от другата страна и много по-добре от теб знам как стоят нещата, как се процедира с клиенти и т.н.
Така че ще те помоля, когато си по-компетентен тогава да пишеш в темата. Не защитавам Хенди, Мтел, Глобул, Виваком или някоя друга такава институция, просто искам да покажа нещо друго, а то е, че клиента е или 49% или 51% виновен в случаите.
Относно документите на Хенди кой ти каза, че нямат нищо общо и не са по стандартите на Мтел, за да те светна Хенди е партньор с Мтел и работят за Мтел и документите идват от Мтел и отиват към Мтел.
За съжаление няма как да ти покажа, но тъй като съм абонат на мтел и знам какви са документите, определено има разлика между тези на хенди. Това, че отиват към централата на мтел или че са представители на мтел няма никакво значение. В момента обяснявам какво НЕ трябва да се прави от хората, които се натискат да ходят там. Да, и клиентите са виновни, но повярвай ми и ти няма да си с всичкия си на 80 години!!!
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Аватар
HyBRiD-X
Потребител
Потребител
Мнения: 245
Регистриран на: Съб Фев 28, 2004 12:52 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от HyBRiD-X »

Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
Аватар
nasenceto
келеш
келеш
Мнения: 2242
Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от nasenceto »

Че са гадове - гадове са. Колкото по - отчаяни, толкова по-гадове.
Аз лично съм на М-тел от 1998-ма и до сега никога не съм имал проблеми с тях. Ама никакви. Последния ми договор даже си изкрънкахме отстъпка от плана...
Аватар
zv3rA
Потребител
Потребител
Мнения: 138
Регистриран на: Нед Окт 21, 2007 0:51 am
skype: zv3rA_
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от zv3rA »

nasenceto написа:Че са гадове - гадове са. Колкото по - отчаяни, толкова по-гадове.
Аз лично съм на М-тел от 1998-ма и до сега никога не съм имал проблеми с тях. Ама никакви. Последния ми договор даже си изкрънкахме отстъпка от плана...
И аз съм долу горе оттогава абонат и съм много доволен. В момента плана колко го използвам го предлагат за месечната такса от 55лв., а аз плащам 25лв. :))
HyBRiD-X написа:Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
Да, тази клауза я има в договорите, НО трябва да се подпише клиента на копието и оригинала, който оставя за оператора, за да може да се прекрати. В случая не се пояснява, че има такава клауза и договора не може да се прекрати.
Аватар
zvezda
Потребител
Потребител
Мнения: 278
Регистриран на: Вто Ное 25, 2008 19:40 pm

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от zvezda »

Хенди са много зле.
Два-три пъти съм имала някакъв много бегъл контакт с тях (например престой в техен магазин, докато приятел си взема телефона след ремонт) и знам, че никога няма да стъпя там. Такова лошо впечатление друг магазин не се сещам да ми е оставял.
Имаше и една случка с една приятелка в Пловдив, на която служителите й бяха съставили договор за домашен телефон без нейно знание и й се начисляваха такси (между другото даже номерът на ЛК в договора бил грешен, въпреки че са разполагали с него :lol: ). В крайна сметка нещата се наредиха, но трябваше да се подават жалби и т.н.
Предполагам, че това може да се случи във всеки магазин, но не мога да пропусна факта, че все пак се е случило в Хенди.
Sall
Новак
Новак
Мнения: 19
Регистриран на: Пет Дек 19, 2008 12:28 pm

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от Sall »

И аз също съм крайно недоволен от тази верига. Миналата година излъгаха майка ми и вместо да й променят плана, й пробутаха нова сим карта. С 300 зора анулирахме договора.
Аватар
Nirvana
Старо куче медалист
Старо куче медалист
Мнения: 1931
Регистриран на: Нед Окт 31, 2004 10:12 am
Местоположение: Стара Загора

Re: Напастта ХЕНДИ

Мнение от Nirvana »

HyBRiD-X написа:Договорът с кой да е оператор нали можеше да се прекрати едностранно, т.е. от потребителя на услугата, до 7 дни след подписване на договор за услуга според закона за електронните съобщения? Или пак са променяли нещо по него?
П.С. Чети тук и ако си в правото си, не им се давай!
Може да се прекрати, но само ако не е дадено устройство (мобилен апарат). Не съм аз потърпевшия, а роднина на 80 години.
СПА душ масажиращи слушалки, Фосфорни аксесоари и Smart плувки за риболов, Турмалинови аксесоари
Публикувай отговор