
Чак днес получавам това ... доста стандартно, бланкетно "НЕ!". Макар че по телефона малко друго ми казаха на 2 пъти. Единия път бе "имаме проблеми все още с мрежата, заради тестовете на 4G". Вторият път много подробно ми казаха: Беше замерено качеството в указания район и бе установено че то наистина не отговаря на условията за ползване. ЩЕ бъдат направени технически промени, ще отнеме около 2 седмици, тествайте отново след 5-ти другия месец... т.е. след 5-ти юли.
Сега в отказа да прекратят двата ми договора пишат че замерванията им не установили отклонения, всичко нормално. И че видиш ли услугата била мобилна и не за определено място. Аз ли не знам !? Именно това им разправях - НАВСЯКЪДЕ Е СКАПАНА! Ама те казаха че няма как да запишат навсякъде, трябвало им точен адрес където да проверят. Пък сега друго ...
Ами щом не искат доброволно и си държат на неустойките ... аз картите ще ги спра след изтичане на договорите им, заедно с картите ми за разговори от 1997г. А до тогава слагам картите във флашката им, и ще ги издъня до край всичките мегабайти всеки един месец (когато хване нет де).