Туй, наяве или насън го видя Той целият град няма 10 хил. сгради, пък камо ли толкова предприятия... И като ви чете човек, ще си помисли, че всеки пълнолетен /че понякога и непълнолетни/, си имат своя фирма с цехче...G7G написа: ↑Сря Юни 19, 2019 18:36 pm В цялата област има 15 000 предприятия, близо 10 000 от които в град Стара Загора, значително голяма част има и в Казанлък.
И вече малките градчета Раднево и Гълъбово, които имат тецове и общо взето нищо друго.
Зза сравнение-Русе имат към 11 000 , а Плевен към 9000 предприятия.
Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Отвори данните от НСИ и пак пиши обичайните си напълно безсмислени смешки.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Какво му обясняваш на мухогончето?
Той едно си знае, едно си бае.
Ето, тук са цитирали НСИ:
По данни на Националния статистически институт, годишен отчет за дейността си през 2017 г. са представили общо 14 830 нефинансови предприятия от област Стара Загора.
https://stz24.com/%D0%98%D0%BA%D0%BE%D0 ... %BA%D0%BE/Броят на активните нефинансови предприятия е най-голям в община Стара Загора -8929 или 60.2% и в община Казанлък - 3 121 или 21.0%., а най - малък в община Опан, където развиват дейност 86 предприятия или 0.6% от общия брой за областта.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Добре, че са НСИ, та да видим неща, дето не съществуват... Нима има още балъци, които да вЕрват на тая нагласена стъкмистика? Че то затова е НСИ, служба на държавна хранилка, за да изкарва всичко розово и цъфнало! А всъщност сме на точката на замиране, от години тук нищо не се прави ново, старите неща изчезват постепенно! Един център, дето го превръщат в нацистки плац, го правят вече 3 години, и не му се вижда края, седнали да ми цитират НСИ...смешковци!
Апропо, какво означава това - нефинансов? Че там работят за без пари ли? Какво пък, склонен съм да се съглася, но само донякъде, бройката е много по-малка, просто балъците са на изчезване, заради демографската катастрофа, и интензивното намаляване на града! Туй и без НСИ се вижда, че всичко върви на провал!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Няма демографска катастрофа в Стара Загора, защото това е градът с най-младото население спрямо останалите големи градове.
Има плавно нарастване на населението, поне засега. Хората са строили и планирани и организирали така градът още преди 100 години, че дори заради хубостта си привлича заселници.
Не коментирам положението в селската част на Старозагорска област или в България като цяло, където демографската криза си е факт.
Но това, че общината спи зимен сън и изостава значително от големите държавни проекти, които ГЕРБ реализира в другите големи градове, е доста тревожен факт.
- Няма голяма спортна зала, само лъжи
- Няма нови индустриални зони, въпреки планираните още преди 15 години такива в Еленино, а после и в Зора.
- Изолация от магистрала Тракия на на практика най-дългият град по ѝ цялото трасе. От 3-4 планирани връзки (Калояновец, Загоре, Раднево/Зора, само една има в действие и то половинчата и тясна. В пъти по-малки градове имат по-добра свързаност с магистралата (Ямбол с ефективни 3 връзки, Чирпан и Ихтиман с 2 връзки).
- Липса на реално разширение на града, съгласно новия градоустройствен план още отпреди 10 години. На общината толкова ли ѝ се свиди да инвестира поне малко в инфраструктура и улици?
Срамота за град с толкова висок БВП, 2-ри след София. Ако няма бюджет, да крънка от София, ако трябва и гражданско неподчинение. Как някакъв сив морски град получава всичко наготово, а Стара Загора с по-силна икономика и 20 пъти по-дълга история, не получава?
Има плавно нарастване на населението, поне засега. Хората са строили и планирани и организирали така градът още преди 100 години, че дори заради хубостта си привлича заселници.
Не коментирам положението в селската част на Старозагорска област или в България като цяло, където демографската криза си е факт.
Но това, че общината спи зимен сън и изостава значително от големите държавни проекти, които ГЕРБ реализира в другите големи градове, е доста тревожен факт.
- Няма голяма спортна зала, само лъжи
- Няма нови индустриални зони, въпреки планираните още преди 15 години такива в Еленино, а после и в Зора.
- Изолация от магистрала Тракия на на практика най-дългият град по ѝ цялото трасе. От 3-4 планирани връзки (Калояновец, Загоре, Раднево/Зора, само една има в действие и то половинчата и тясна. В пъти по-малки градове имат по-добра свързаност с магистралата (Ямбол с ефективни 3 връзки, Чирпан и Ихтиман с 2 връзки).
- Липса на реално разширение на града, съгласно новия градоустройствен план още отпреди 10 години. На общината толкова ли ѝ се свиди да инвестира поне малко в инфраструктура и улици?
Срамота за град с толкова висок БВП, 2-ри след София. Ако няма бюджет, да крънка от София, ако трябва и гражданско неподчинение. Как някакъв сив морски град получава всичко наготово, а Стара Загора с по-силна икономика и 20 пъти по-дълга история, не получава?
Последно промяна от abc на Пон Юни 24, 2019 20:03 pm, променено общо 1 път.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Ама що не разберете, че няма да има други отбивки, просто защото няма смисъл? На един замиращ град, толкова му се полага! А пък вие си слушайте стъкмистиките, дето и милион ще ни изкарат, ако им се нареди! И какъв БВП, какви 5 лева, с шепа гаражни фирми и търговийка ли? И си прав, не е катастрофа, а демографски катаклизъм, защото е обхваната цялата страна! Но тука се усеща осезаемо, все пак, градът се стопи от 180 на 100хил, което си е направо рекорд! И най-лошото е, че това топене не спира, макар и вече да не е с темпото отпреди 10-20 години! Но това е, защото вече и хора няма много, останаха само "твърдото" ядро! Но и то се руши, минем ли в графата под 100хил, нещата пак ще станат неудържими! И това се знае прекрасно от компрадорската власт, затова и тука не се влага вече нищо, всичко е на изживяване!
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Толкова си забавен !
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Значи Ямбол и Ихтиман трябва да са някакви мегаполиси с по 2-3 връзки, нищо че взети заедно нямат и 1/3 от населението на 250 хилядна Стара Загора.
Под 100, че и под 70 хиляди паднаха Плевен и Русе, а през това време Стара Загора нарастна от 180 на 250 хиляди.
А общината защо спи зимен сън, не е ясно.
Като цяло и самото трасе на магистралата е погрешно от самото начало, което доведе до тези проблеми.
За да спесят някой лев от строителство в по-хълмистата северна част, дръпнаха магистралата твърде на юг от града, вместо да се влее естествено в Околовръсния път, както беше първоначалният замисъл. Тогава не 3, а 6 връзки даже можеше да има почти за без пари просто с няколко детелини.
Под 100, че и под 70 хиляди паднаха Плевен и Русе, а през това време Стара Загора нарастна от 180 на 250 хиляди.
А общината защо спи зимен сън, не е ясно.
Като цяло и самото трасе на магистралата е погрешно от самото начало, което доведе до тези проблеми.
За да спесят някой лев от строителство в по-хълмистата северна част, дръпнаха магистралата твърде на юг от града, вместо да се влее естествено в Околовръсния път, както беше първоначалният замисъл. Тогава не 3, а 6 връзки даже можеше да има почти за без пари просто с няколко детелини.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Отделно, трябваше АМ "Марица" да се свърже с АМ "Тракия" при Стара Загора, а не при с.Оризово. Сега отново ще се сърба попарата на прости управници - държавни и местни.abc написа: ↑Пон Юни 24, 2019 20:07 pm Като цяло и самото трасе на магистралата е погрешно от самото начало, което доведе до тези проблеми.
За да спесят някой лев от строителство в по-хълмистата северна част, дръпнаха магистралата твърде на юг от града, вместо да се влее естествено в Околовръсния път, както беше първоначалният замисъл. Тогава не 3, а 6 връзки даже можеше да има почти за без пари просто с няколко детелини.
От север АМ "Шипка" ще я направят от Русе до Велико Търново, но на юг ще чакаме, защото АМ "Марица" не я свързаха с АМ "Тракия" при Стара Загора. Това беше голямо престъпление и то срещу цялата държава. Сега ще трябва да дублират магистрали на по 40 км една от друга, защото сме много богата държава...
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Забравяш, че цялата страна, вече пада под 7 милиона, какви мегаполиси, какви 5 розови балона?abc написа: ↑Пон Юни 24, 2019 20:07 pm Значи Ямбол и Ихтиман трябва да са някакви мегаполиси с по 2-3 връзки, нищо че взети заедно нямат и 1/3 от населението на 250 хилядна Стара Загора.
Под 100, че и под 70 хиляди паднаха Плевен и Русе, а през това време Стара Загора нарастна от 180 на 250 хиляди.
А общината защо спи зимен сън, не е ясно.
Като цяло и самото трасе на магистралата е погрешно от самото начало, което доведе до тези проблеми.
За да спесят някой лев от строителство в по-хълмистата северна част, дръпнаха магистралата твърде на юг от града, вместо да се влее естествено в Околовръсния път, както беше първоначалният замисъл. Тогава не 3, а 6 връзки даже можеше да има почти за без пари просто с няколко детелини.
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Намаляването на населението на страната често води дори още по-голяма концентрация на хора и капитали в основните центрове - в случая на България това са София, Стара Загора и Варна.
Тя и Япония намалява, пък Токио е най-големият град в света.
Тя и Япония намалява, пък Токио е най-големият град в света.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Днес по иначе пловдивската ТВ Европа казаха в едно интервю с някаква изрусена, дебела и дърта лелка от НСИ, че в България освен София, само Пловдив и Стара Загора растели от големите градове, а Бургас "стагнирал с нулев прираст", защото много рускоговорящи се изнасяли от града. Ти да видиш.
Интересно, че Варна не я споменаха, но то по пловдивска телевизия е нормално така да се пропусне уж случайно. Аз пък имам съмнения за ръста в Пловдив, защото според мен се дължи на така наречените "кухи студентски регистрации". Реално излиза, че само София, Стара Загора и Варна растат от големите градове в цялата страна. Ясно е, че има и малки курортни градчета с ръст, като Созопол например, но те не променят общата картина.
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 614
- Регистриран на: Съб Яну 13, 2018 18:48 pm
- Местоположение: Великденски Острови
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Ако имахаме същата помощ от държавата , както в Пловдив, където наговото им се строи всичко-икономическа зона, летище, зали, зоопаркове, пътища, всичко, Стара Загора досега щеше да е със сигурност много по-напред. И това щеше да е добре за цялата държава. Ама такива едни политици имаме,че не ми се говори!
Гледат се само лобитата-София, Пловдив също много силно лоби, Бургас и това е.
И докога така?
Гледат се само лобитата-София, Пловдив също много силно лоби, Бургас и това е.
И докога така?
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
София е пълна с пловдивчани и търновци на високи постове още от царско време. Много скоро обаче техните внуци ще се чувстват софиянци и няма да си мръднат пръста за Пловдив и ВТ. Времето наближава.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Монорелсов влак вместо трамвай в Стара Загора
Да, Ст.Загора "расте", с минус 5% прираст... И на мвен ми се искаше наистина да расте, но истината е, че намалява доста интензивно, което е видимо и с просто око вече...slimarkov написа: ↑Вто Юни 25, 2019 22:10 pmДнес по иначе пловдивската ТВ Европа казаха в едно интервю с някаква изрусена, дебела и дърта лелка от НСИ, че в България освен София, само Пловдив и Стара Загора растели от големите градове, а Бургас "стагнирал с нулев прираст", защото много рускоговорящи се изнасяли от града. Ти да видиш.
Интересно, че Варна не я споменаха, но то по пловдивска телевизия е нормално така да се пропусне уж случайно. Аз пък имам съмнения за ръста в Пловдив, защото според мен се дължи на така наречените "кухи студентски регистрации". Реално излиза, че само София, Стара Загора и Варна растат от големите градове в цялата страна. Ясно е, че има и малки курортни градчета с ръст, като Созопол например, но те не променят общата картина.
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"