Любима кола

Яко PHUN ;-)
Място за разтоварване на умствения багаж на потребителят! Вицове-мицове, клипове, закачалки за откачалки и тем подобни яко къртещи фаянса на комшията нещица.
Аватар
Com_Keen
Потребител
Потребител
Мнения: 119
Регистриран на: Пет Фев 07, 2003 10:39 am
Местоположение: Middle of Nowhere
Обратна връзка:

Мнение от Com_Keen »

Има има! Доста хора дават луди пари за скъпи играчки! И не съм казал, че хората които карат скъпи коли са турбо-гъзари, макар че това не е много далеч от истината. Чети по-внимателно какво съм написал! Гъзарията ги тресе само някои хора, които по този начин избиват други комплекси. Не е проява на лош вкус да караш БМВ със всички екстри. Лошият вкус е да парадираш с това. Екстрите са за да им се наслаждаваш ти, а не да се фукаш с тях пред другите, както е тук! То е като да имаш телефон за 1000лв със сума и боклуци вътре, да се фукаш с него, а същевременно да не ползваш нито една от тях! Сега ми кажи че не е така в БГ...
mitakoff
Потребител
Потребител
Мнения: 148
Регистриран на: Нед Юни 16, 2002 18:28 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от mitakoff »

Собственика на "Екопетролиум" има майбах. Лично Франк Хуберт му го е препоръчал. между другото какво беше това сравнение на майбах с с-клас... 1/4... чакай малко е пич ти само по външния вид ли ги преценяш повече има много други характеристики не само габаритите. факт: брониран с-клас струва колкото майбах със всички екстри. също още един любопитен факт дето много хора ще го оспорят ама е така от догодина започват да се вкарват лимузини майбах, които ще се продават на цена от около 360 хил. евро (малко повече от БМВ 760 ЛиА) на партиди от по 350 коли. Ще бъдат внесени около 2000 лимузини (не бъркам цифрата) и ще се използват малко самолето за техническо обслужване.
Аватар
Com_Keen
Потребител
Потребител
Мнения: 119
Регистриран на: Пет Фев 07, 2003 10:39 am
Местоположение: Middle of Nowhere
Обратна връзка:

Мнение от Com_Keen »

mitakoff написа: между другото какво беше това сравнение на майбах с с-клас... 1/4... чакай малко е пич ти само по външния вид ли ги преценяш повече има много други характеристики не само габаритите. факт: брониран с-клас струва колкото майбах със всички екстри.
десетина поста по-горе:
mitakoff написа:че maybach-a е S-клaсa бе
Противоречиш си, пич...
mitakoff
Потребител
Потребител
Мнения: 148
Регистриран на: Нед Юни 16, 2002 18:28 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от mitakoff »

ох как ще си противореча бе човек. ти направи ме изненадваш честно ти казва. просто ми е интересно как го направи това сравнение - 1/4. къде я виждаш тая 1/4. майбах е по-дълъг от С600 със около 40-50 см. разликата в междуосието е минимална. двигателите са едни и същи - twin-turbocharged 12 цилиндрови агрегати 5998 куб. см и с мощност 500 к.с при С-клас и 554 при майбах. таблото му вътре е едно към едно с с-класа. централната конзола е подобна на е-клас (само духалката отгоре). има почти същото ускорение като с-клас, дистроник, кейлесс, 7 степенна автоматична скоростна кутия и др. , кожените салони са различни модели. в майбаха имаш ДВД-монитори отвсякъде (както в БМВ 7). просто майбах е супер-луксозна разбратотка на лимузина, изградена на базата на С-клас. и не си противеореча просто ти не си ме разбрал.
Аватар
HoCuS
Потребител
Потребител
Мнения: 238
Регистриран на: Вто Окт 01, 2002 12:17 pm
Местоположение: on the edge!!!
Обратна връзка:

Мнение от HoCuS »

А е утре няма да ям и ше си купя един Майбах и една С клас-а и една S клас-а и ше ва чакам пред офиса на Вкабел да откриите разликите и приликите, да са поуспокоите малко :D :D :D
Don't drink and drive!!!
Don't drive and drink!!!
Аватар
Com_Keen
Потребител
Потребител
Мнения: 119
Регистриран на: Пет Фев 07, 2003 10:39 am
Местоположение: Middle of Nowhere
Обратна връзка:

Мнение от Com_Keen »

mitakoff написа:ох как ще си противореча бе човек. ти направи ме изненадваш честно ти казва. просто ми е интересно как го направи това сравнение - 1/4. къде я виждаш тая 1/4. майбах е по-дълъг от С600 със около 40-50 см. разликата в междуосието е минимална. двигателите са едни и същи - twin-turbocharged 12 цилиндрови агрегати 5998 куб. см и с мощност 500 к.с при С-клас и 554 при майбах. таблото му вътре е едно към едно с с-класа. централната конзола е подобна на е-клас (само духалката отгоре). има почти същото ускорение като с-клас, дистроник, кейлесс, 7 степенна автоматична скоростна кутия и др. , кожените салони са различни модели. в майбаха имаш ДВД-монитори отвсякъде (както в БМВ 7). просто майбах е супер-луксозна разбратотка на лимузина, изградена на базата на С-клас. и не си противеореча просто ти не си ме разбрал.
Точно това казвам - това че е на базата на С-клас, не я прави С-клас. 50 см са сериозна разлика в дължината ако нямаш нищо против, 54 коня отгоре - също, за оборудване няма да говоря, външния вид също е далеч от еднакъв... Повтарям - все едно да ми казваш, че щом шкода Октавия е на базата на Голф 5, значи е Голф 5... ми няма как да стане... Айде МИР :lol:
mitakoff
Потребител
Потребител
Мнения: 148
Регистриран на: Нед Юни 16, 2002 18:28 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:

Мнение от mitakoff »

не просто е модернизирана с-класа... това искаш да кажа не че е с-класа, а конете зависи от самия деигател - при СЛР с 5.5 двигател достигат мощност от 618 коня, при крайслер - 850... при СЛ 65 АМГ 680 мисля ама не сам сигурен
Публикувай отговор