Дали е внушение не знам,но преди когато си взех колата вървеше много стегнато и не можеше да се форсира.След малко намеси всичко се промени
0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
- mupk0
- Потребител

- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто Дек 11, 2007 12:31 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Това не е дизел,че да кажеш ,че я мъчиш чак толкова много.Все пак бензина е доста по-оборотен мотор и отделно масово при по-спортно каране се карат в "критични" за двигателя обороти.Все пак всеки агрегат се произвежда с резерв.Тоест ако моят мотор може да си работи спокойно при 7000,за да се счупи от обороти трябва да дигне примерно 9000.Да не говорим,че атмосферни бензини работят и до 20 000.А дали ще даваш газ или не с нищо не може да попречи на една кола.Масово явление при дизелови коли е при каране с ниски обороти да им се запушват изхабените катализатори и прочие.След 20-30км по магистралата с яко газ изведнъж им олеква и ПХ и всичко :Д
Дали е внушение не знам,но преди когато си взех колата вървеше много стегнато и не можеше да се форсира.След малко намеси всичко се промени
Дали е внушение не знам,но преди когато си взех колата вървеше много стегнато и не можеше да се форсира.След малко намеси всичко се промени
- Tenebrus
- Явно е шмиргел

- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб Яну 23, 2010 16:27 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
2-ра, 100, обороти не си спомням, щото скоро не съм я тормозил (около 5000) за около 10 сек. Преди да сложа газта, сега е леко по-тежка, но надали ще и се отрази толкова 
- emzo
- Старо куче медалист

- Мнения: 1273
- Регистриран на: Вто Авг 17, 2004 22:05 pm
- Местоположение: Over the net
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Чул недочул си Миро.mupk0 написа:Масово явление при дизелови коли е при каране с ниски обороти да им се запушват изхабените катализатори и прочие.
Това важи за турбините с променлива геометрия, зацапва се геометрията.
Но ако 1 път на 2-3 месеца се продухва няма проблеми.
И пак нотка на негативизъм срещу дизелите.
Точно пък при тях има ограничение и на торк и на fuel и на duration във високите обороти.
Друг е въпроса, че някои ги махат
диагностика на автомобили
ремап/ OBD тунинг /EGR Off
ремонт на компютърна техника
профилактика на PS3/4
ремап/ OBD тунинг /EGR Off
ремонт на компютърна техника
профилактика на PS3/4
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Бе аз много добре ги знам тея неща, дето ми ги обясняваш, ама в общия случай края е такъв като описания от fantamaniaka. Все пак говорим за коли, които са произведени преди доста време с идеята да бъдата карани нормално, а не като спортни такива, търкаляни по български пътища, ремонтирани от български майстори със резервни части и консумативи продавани в България. А относно запасите за които говориш, мисля че отдавна са дали фира...mupk0 написа:...
PS: Внимавайте къде ви пренощуват колите, че оня ден един пич ме наплаши. През нощта му откраднали катализатора. Вика - все едно с флекс е рязан. Оплакал се в полицията, а онези само го успокоили, че е 20-я до момента.
- mupk0
- Потребител

- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто Дек 11, 2007 12:31 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
С едно като въже го режат.Метално е с забравих какви кристали вътре.Нещо от типа на диамантен диск.Аз отдавна нямам катализатор,а гърне.
@емо няма значение,факт е че се зацапват.Отделно тея екологии там допълнително мажат сажди в колектора.После пък и поддръжката е по-скъпа и те така.Няма смисъл да се спори,има доста писано относно цената на поддръжките на 2та типа автомобили.Въпрос на вкус е какво ще караш вече
Отделно не намирам нищо спортно в това чат пат да си изцеждаш предавка на колата.Не става въпрос за планинско каране или слалом между колите.
@емо няма значение,факт е че се зацапват.Отделно тея екологии там допълнително мажат сажди в колектора.После пък и поддръжката е по-скъпа и те така.Няма смисъл да се спори,има доста писано относно цената на поддръжките на 2та типа автомобили.Въпрос на вкус е какво ще караш вече
Отделно не намирам нищо спортно в това чат пат да си изцеждаш предавка на колата.Не става въпрос за планинско каране или слалом между колите.
- realprofesora
- Старо куче медалист

- Мнения: 3275
- Регистриран на: Пет Сеп 15, 2006 13:59 pm
- Местоположение: Стара Загора
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Щот сме мъже и колите да са станали попове да пеят в църква, да не са ставали коли да ги тормозят...удри куме таа мачка не е наща.nasenceto написа:Не разбирам що си мъчите колите. На мен щеше да ми се скъса сърцето, ако причиня тва на някоя от моите...
Popopopopo
- Matrix_man
- Потребител

- Мнения: 325
- Регистриран на: Сря Апр 20, 2005 22:57 pm
- Местоположение: Ст.Загора
- Обратна връзка:
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Ми нали са за това... Да ги "мъчим"... Не само да седят в гаража и след всяка капка вода да бършем с хавлията... Мъчим --> Чупим --> "Правим"...realprofesora написа:Щот сме мъже и колите да са станали попове да пеят в църква, да не са ставали коли да ги тормозят...удри куме таа мачка не е наща.nasenceto написа:Не разбирам що си мъчите колите. На мен щеше да ми се скъса сърцето, ако причиня тва на някоя от моите...
P.S. Старата Аскона на около 10000-11000 об/м ми счупи кобиличка
Athlon64 3400+,Asus K8N,Sapphire X1950GT,1256MB Kingston DDR400,160GB Seagate,Nec DVD-RW3520A,BlueStorm450W,Active coll AC4G-D,17" LCD Sceptre-X7 Naga II,Chronos Video Shuttle II,M$ Wireless Desktop Elite Keyboard,M$ Wireless IntelliMouse Explorer2.0
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Много богат тва българина бе. Бол пари за глупости има, а после само се оплаква.
А ако смятате тва за проява на "мъжество"... наистина съвсем не ви разбирам...
А ако смятате тва за проява на "мъжество"... наистина съвсем не ви разбирам...
- Tenebrus
- Явно е шмиргел

- Мнения: 555
- Регистриран на: Съб Яну 23, 2010 16:27 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Насе не си прав бе човек. Тея агрегати са направени да издържат на 120% че и повече товар. Ние дори не им задаваме 100%. Ако не се прекалява, няма нищо лошо в това да и стопиш малко лагерите. За по-дълго време си има ковани бутала, спортни валове и т.н. 
- nasenceto
- келеш

- Мнения: 2242
- Регистриран на: Нед Сеп 17, 2006 19:01 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Виж какво съм написал в предишния си пост относно тея 120%.
Пък стопените лагери и смяната им също костват пари и нерви. Ваша воля. Всеки да си ръчка колата както смята за добре. Аз лично внимавам с моята. (Колкото и да внимавам, оня ден успях да придам аеродинамична форма на единия праг в един по висок от очаквано бордюр и още се псувам)
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Всеки автомобил е различен, нека даваме информация единствено за нашите
. Карал съм спортни коли без регулатори направени почти само за състезания, съвета на опитните им шофьори винаги е бил да не минавам с много границата на оригиналния регулатор, още повече пък за продължително време, защото ще стане лошо. И това за автомобили в перфектно техническо състояние, не 15-20 годишни гробници ремонтирани редовно при кварталния майстор.
Все пак нека се придържаме към темата, без да спорим за глупости
Все пак нека се придържаме към темата, без да спорим за глупости
- mupk0
- Потребител

- Мнения: 430
- Регистриран на: Вто Дек 11, 2007 12:31 pm
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Вчера ми се наложи да спра в един теглич на една кола,заради куп фактори(дори и моя грешка от несъобразена дистанция,макар че 50тина метра не ми стигнаха за реакция според пътните условия).Та равносметката е броня,греда,решетка и леко крива очиларка.Снощи изправихме очиларката,рога на колата и другото е здраво.Та за 15лв си взех броня с греда и решетка в почти идеални условия.Та затова има един фактор дето е колко скъп е автомобила.Масово българина взима кола за фукане,а не за каране.В моят случей е второто и когато и да се счупи все има пари за ремонт.
- dogo
- Потребител

- Мнения: 142
- Регистриран на: Вто Ное 27, 2007 18:03 pm
- skype: dogo_stz
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Ами принципно е така, лошото е, че като изключим разните голфчета марк 1-3 и астри ф-г, всичко останало е доста по-скъпо за поддръжка и в крайна сметка в един момент се питаш дали си мазохист да караш 20 годишна кола и да даваш 2000лв за ремонти годишно.
Моята Астра Ф 1.6 моно с Ф13-ка скоростна кутия:

Това е резултат от 7000об/мин на първа и някъде около 60км/ч.
В пари е около 300лв при нелизензиран майстор.
Така че друг път се замислете дали ще си карайте 20 годишния мотор в лютеницата. Има едни неща като ковани бутала, олекотени маховици, спортни валове и подобряване на смазочната система, които позволяват да караш един мотор в 9000об/мин за кратко.
На C16NZ регулатора му е на 6200.
Моята Астра Ф 1.6 моно с Ф13-ка скоростна кутия:

Това е резултат от 7000об/мин на първа и някъде около 60км/ч.
В пари е около 300лв при нелизензиран майстор.
Така че друг път се замислете дали ще си карайте 20 годишния мотор в лютеницата. Има едни неща като ковани бутала, олекотени маховици, спортни валове и подобряване на смазочната система, които позволяват да караш един мотор в 9000об/мин за кратко.
На C16NZ регулатора му е на 6200.
Преинсталация на Windows и установяване на дефекти на PC по домовете- 15лв в рамките на града
Смяна на софтуер на всички видове мобилни телефони, PDA и смартфони.
Контакт на ЛС, скайп dogo_stz или 0883 56 55 34, Даниел
http://www.avtozvuk-bg.com/
Смяна на софтуер на всички видове мобилни телефони, PDA и смартфони.
Контакт на ЛС, скайп dogo_stz или 0883 56 55 34, Даниел
http://www.avtozvuk-bg.com/
- sawo
- Site Admin

- Мнения: 5796
- Регистриран на: Пон Юли 26, 2004 10:33 am
- skype: sawo_1337
- Местоположение: ./
- Обратна връзка:
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Доста добро нагледно обяснение какво може да се случи като се напъват автомобили отвъд възможностите им 
-
nenoneno
- Потребител

- Мнения: 267
- Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 10:51 am
Re: 0-100 за колко ги правите и как(обороти, предавка...)
Ей заради подобни на Миро спортисти сериозно се замислям да сложа теглич... Два пъти вече ме удрят отзад, добре че се оказа здраво пежото.
Относно темата - 100 ги вдигат Астри и Голфове - да. Ама до там. От 100 нататък - нито стабилност, нито доускоряване на висока предавка, пък и разхода скача до небесата. Еле пък разните му там газови и метанови изпълнения.
Относно темата - 100 ги вдигат Астри и Голфове - да. Ама до там. От 100 нататък - нито стабилност, нито доускоряване на висока предавка, пък и разхода скача до небесата. Еле пък разните му там газови и метанови изпълнения.
Точността гарантира единствено, че ще направиш грешката си навреме.
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/99509
http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/99509