Golden Pages in Stara Zagorahttp://www.youtube.com/watch?v=kSwDFyctKWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vbox7.com/play:26597ad8" onclick="window.open(this.href);return false;
Golden Pages подготвя нов безплатен каталог за Старозагорски регион
Първият в България масов класифициран бизнес справочник Golden Pages започна подготовката на второто си издание за Стара Загора. Фирмите от региона имат възможност да се включат в новия справочник и да популяризират своята дейност.
Екипът на Golden Pages работи в партньорство с Търговско-промишлена палата - Стара Загора в подготовката на новия каталог, а също и на 8-ия брой на Икономически годишник на регион Стара Загора - годишно издание, чрез което Палатата представя бизнеса на региона.
Нашият екип е в Стара Загора и установяваме контакти с хиляди фирми от региона. Ние предлагаме възможност да се публикува безплатно адресна информация, но също и реклама в нашето издание. Работата ни с Търговско-промишлена палата - Стара Загора се базира на общата цел - да помагаме на бизнеса да се развива. Постигнахме много добро партньорство, което ще инвестираме за просперитета на бизнеса и на обществеността, заяви Ник Сондърс - управител на Golden Pages за България.
Директните предимства за фирмите, които участват с реклама в справочника е, че те представят своя продукт и то сред стотици хиляди потребители. Справочникът е достъпен за всички, тъй като се разпространява напълно безплатно и се доставя на 100 хил. адреса.
Рекламата в Golden Pages е доказан начин за възвръщаемост на вложените в нея пари. Цените са достъпни и за малките фирми, а нашата реклама работи 365 дни в годината, каза още Ник Сондърс.
Справочникът е удобен за ползване и дава на клиента възможност да направи своя избор на продукт или услуга, тъй като в изданието са представени по категории фирми от всички браншове.
По данни на Ник Сондърс, много компании в новосъздадените условия на световна финансова криза пренасочват средствата си за реклама от електронни медии и билбордове към печатни справочни издания, като Golden Pages.
Рекламата в телевизия и външната реклама са много добър начин за имиджово послание на дадена фирма. Но този тип реклама не може да убеди клиента да вземе телефона и да позвъни в момента, в който той има нужда от продукта или услугата. Рекламата в печатни и онлайн бизнес справочници създава условия на потребителя да се обади и да поиска повече информация. Особено след като в даден сектор са представени десетки и стотици фирми, клиентът има избор.
Предприемачите добре трябва да направят своята преценка къде да рекламират, за да усетят реално предимството на инвестицията си, съветва Сондърс. Дори и в криза, хората не спират да купуват, но търсят добрата цена и високото качество. Именно Golden Pages, предлагайки на страниците си много фирми, дава изключителна възможност за сравнение и за информиран избор.
Новото справочно издание на Golden Pages за Старозагорски регион ще излезе на пазара през април следващата година.

