nefelen написа:Дизела трябва да си го държиш на обороти, за да се наема по лесно. И винаги идва един момент в който си на 4та 4100 оборота сменяш на 5та и нищо не става
Идва ми наум следното:
Някакъв дизел, караш на 5та с 2000рпм примерно 120км/ч
Караш и някакъв бензин на 5та с 120км/ч на колко 3000 ... 3500рпм ?
Трябва да изпревариш ТИР (ех тези тирове) и какво се получава:
- печката има средно 200-250Нм от 1500-2000рпм (зависи от използваната турбина)
- бензинката има средно 140-180Нм на колко ? 4000-4500рпм
Говорим за коли до 100-120к.с.
Та питанката е кой ще има по-добро доускорение нужно за изпреварването на ТИР-а

?
Печката няма да сваля предавка, просто ще натисне газта до долу и въртящия момент ще ти каже думата.
Бензинката я виждам с междинна газ и на 3та с 6000рпм и пак няма да доускори като турбалан дизелан
п.с. Говорим за коли до 100-120к.с.
п.с.с. знам как върви един читав C20XE