


На туй му викам, да си нямаш хал-хабер от нещата... Правиш ли изобщо разлика, между конуса на болтовете, и правата повърхност на втулката? Ама, какво ли съм взел да споря, на човека му стана ясно, какво да прави.nasenceto написа:A ти на каква допирна повърхност мислиш, че ляга джантата на главината![]()
![]()
И аз, че умирам да се смея с неграмотността ти. Явно и теб самия те хвана срам, щом избяга по терлички. Да не само скоро да се окажеш с повечко свободно време, което се надявам ще използваш за ограмотяване...Sparow написа:nasenceto написа:Леле, колко си далеч от истината. Ако наистина контактува по цялата повърхност, нали даже няма да можеш да я намушиш
![]()
![]()
Божеее, и тва ми е стругар. Има едни неща дето се викат толеранси и допускови полета, ама докато са ти ги обяснявали в техникума, си блял през пеозореца да гледаш за кем-трейлс
![]()
Контакува само в "линия" и тя се пада там, където двата конуса се "нацелват". Като формата не е точно конусовидна, ама може да се разглежда като приближение.
Лелеее, тоз ма утрепа, спирам да споря повече...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1The enD написа:Насе, спри да пишеш ве човек...
Не, не променя. "Бегай" си търси втулки и ги слагай да ти е мирна главата.Chakala написа:Ам маздата не е с болтове а с гайки това променя ли нещата?