Градска инфраструктура
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Градска инфраструктура
Мисля, че е крайно време да се задвижат тези 3 проекта, които ще променят града драматично и ще го направят още по-привлекателен за инвеститорите:
1.Най-важният проект е за отдавна и многократно обещаваната връзка с АМ "Тракия", посредством скоростен градски булевард с безконфликтни кръстовища (т.е. кръстовища на поне 2 нива). Всяка година казват, че ще го започват и все не го започват. Така от поне 2011 година. Последно есента казаха, че тази година ще се прави, но аз се съмнявам в думите им отново.
Изградили се този скоростен градски булевард, около него ще се напълни с инвестиционни проекти - търговски, офисни, логистични, индустриални. Това е парадният вход на града, крайно време е общинарите да го разберат и да отредят земята от двете страни на този път за застрояване.
2. Удължение на бул. Славянски до бул. Цар Симеон Велики до връзката към бъдещия квартал Старозагорски бани (дали ще стане скоро квартал както обещаха не знам). Ако мен питате е по-важно Богомилово да стане квартал и без това няма винетка до там, а целият път е застроен. Това значително ще разтовари трафика от бул. Цар Симеон Велики.
3. Разширяване до формат 2х2 на бул. Цар Симеон Велики до Богомилово и пускане на тролейбусна линия до там или поне до Тракийския университет в Студенсткото градче. Ако се направи широк булевард съм сигурен, че ще има доста повече инвестиции около него.
В моемнта градът е като разпилян и с по една основна връзка в посока.
Трябва да се коснолидират малко кварталите, индустриалните зони също.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
1.Най-важният проект е за отдавна и многократно обещаваната връзка с АМ "Тракия", посредством скоростен градски булевард с безконфликтни кръстовища (т.е. кръстовища на поне 2 нива). Всяка година казват, че ще го започват и все не го започват. Така от поне 2011 година. Последно есента казаха, че тази година ще се прави, но аз се съмнявам в думите им отново.
Изградили се този скоростен градски булевард, около него ще се напълни с инвестиционни проекти - търговски, офисни, логистични, индустриални. Това е парадният вход на града, крайно време е общинарите да го разберат и да отредят земята от двете страни на този път за застрояване.
2. Удължение на бул. Славянски до бул. Цар Симеон Велики до връзката към бъдещия квартал Старозагорски бани (дали ще стане скоро квартал както обещаха не знам). Ако мен питате е по-важно Богомилово да стане квартал и без това няма винетка до там, а целият път е застроен. Това значително ще разтовари трафика от бул. Цар Симеон Велики.
3. Разширяване до формат 2х2 на бул. Цар Симеон Велики до Богомилово и пускане на тролейбусна линия до там или поне до Тракийския университет в Студенсткото градче. Ако се направи широк булевард съм сигурен, че ще има доста повече инвестиции около него.
В моемнта градът е като разпилян и с по една основна връзка в посока.
Трябва да се коснолидират малко кварталите, индустриалните зони също.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
Последно промяна от slimarkov на Съб Фев 29, 2020 10:17 am, променено общо 3 пъти.
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Не скоростен път, а магистрален път, т.е. 3/3 трябва да е пътят и не само до магистрала Тракия, но и направо до Димитровград, който да се превърне като отдалечен квартал на Стара Загора.
Втората и третата връзка към магистрала Тракия, обещани още през 2007 г. лично от Станишев, още ги няма!
Един Ямбол има 3 връзки към магистралата, както и Пловдив, даже Чирпан и Ихтиман са с по 2 връзки, а Стара Загора 1 и половина връзка.
Пътят Стара Загора-Димитровград трябва да е магистрален. Също и втората връзка по Калояновско шосе трябва да се свърже с магистралата и да се направи 2 по 2. Връзката към Раднево също.
Живко да се размърда, че е срамота. Направиха специална връзка от магистрала Тракия към Слънчев бряг, дето някой я ползва 2 месеца в годината, без да я е имало преди в никой план, а голямата и богата Стара Загора от 3-те връзки по проект, има само 1 връзка и тя е тесен еднолентов път.
Също Живко да се размърда и да иска завода на Фолсваген в Стара Загора. Като искат да баптисват ТЕЦ-овете, трябва да се намери алтернатива със същите и по-високи заплати, защото този град е свикнал на висок стандарт. И точно това може да е такъв голям завод с 4-5 хиляди души. Горе долу толкова хора от Стара Загора работят в Марица Изток. Даже ще им е по-добре да са в рамките на града, вместо да се блъскат по 100 км на ден.
Има огромна площадка на бившето АТЗ - огромен завод с мащаба на Кремиковци. На 20 км са централите, от които лесно се доставя мощен ток. Намира се на всичкото отгоре главната ЖП линия София-Стара Загора-Бургас и има 10-на коловоза разклонение към него. Даже работниците може да се извозват с влак от Централна гара Стара Загора и гара Зора (в проект) директно до бъдещия завод.
Втората и третата връзка към магистрала Тракия, обещани още през 2007 г. лично от Станишев, още ги няма!
Един Ямбол има 3 връзки към магистралата, както и Пловдив, даже Чирпан и Ихтиман са с по 2 връзки, а Стара Загора 1 и половина връзка.
Пътят Стара Загора-Димитровград трябва да е магистрален. Също и втората връзка по Калояновско шосе трябва да се свърже с магистралата и да се направи 2 по 2. Връзката към Раднево също.
Живко да се размърда, че е срамота. Направиха специална връзка от магистрала Тракия към Слънчев бряг, дето някой я ползва 2 месеца в годината, без да я е имало преди в никой план, а голямата и богата Стара Загора от 3-те връзки по проект, има само 1 връзка и тя е тесен еднолентов път.
Също Живко да се размърда и да иска завода на Фолсваген в Стара Загора. Като искат да баптисват ТЕЦ-овете, трябва да се намери алтернатива със същите и по-високи заплати, защото този град е свикнал на висок стандарт. И точно това може да е такъв голям завод с 4-5 хиляди души. Горе долу толкова хора от Стара Загора работят в Марица Изток. Даже ще им е по-добре да са в рамките на града, вместо да се блъскат по 100 км на ден.
Има огромна площадка на бившето АТЗ - огромен завод с мащаба на Кремиковци. На 20 км са централите, от които лесно се доставя мощен ток. Намира се на всичкото отгоре главната ЖП линия София-Стара Загора-Бургас и има 10-на коловоза разклонение към него. Даже работниците може да се извозват с влак от Централна гара Стара Загора и гара Зора (в проект) директно до бъдещия завод.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
То магистрала така или иначе ще има. От Русе през Велико Търново и Стара Загора до Димитровград.abc написа: ↑Нед Фев 17, 2019 9:34 am Не скоростен път, а магистрален път, т.е. 3/3 трябва да е пътят и не само до магистрала Тракия, но и направо до Димитровград, който да се превърне като отдалечен квартал на Стара Загора.
Втората и третата връзка към магистрала Тракия, обещани още през 2007 г. лично от Станишев, още ги няма!
Един Ямбол има 3 връзки към магистралата, както и Пловдив, даже Чирпан и Ихтиман са с по 2 връзки, а Стара Загора 1 и половина връзка.
Пътят Стара Загора-Димитровград трябва да е магистрален. Също и втората връзка по Калояновско шосе трябва да се свърже с магистралата и да се направи 2 по 2. Връзката към Раднево също.
Живко да се размърда, че е срамота. Направиха специална връзка от магистрала Тракия към Слънчев бряг, дето някой я ползва 2 месеца в годината, без да я е имало преди в никой план, а голямата и богата Стара Загора от 3-те връзки по проект, има само 1 връзка и тя е тесен еднолентов път.
Също Живко да се размърда и да иска завода на Фолсваген в Стара Загора. Като искат да баптисват ТЕЦ-овете, трябва да се намери алтернатива със същите и по-високи заплати, защото този град е свикнал на висок стандарт. И точно това може да е такъв голям завод с 4-5 хиляди души. Горе долу толкова хора от Стара Загора работят в Марица Изток. Даже ще им е по-добре да са в рамките на града, вместо да се блъскат по 100 км на ден.
Има огромна площадка на бившето АТЗ - огромен завод с мащаба на Кремиковци. На 20 км са централите, от които лесно се доставя мощен ток. Намира се на всичкото отгоре главната ЖП линия София-Стара Загора-Бургас и има 10-на коловоза разклонение към него. Даже работниците може да се извозват с влак от Централна гара Стара Загора и гара Зора (в проект) директно до бъдещия завод.
По-добре е сега да мислят за скоростен булевард с локални платна, но едва ли ще видим такъв в скоро време. Магистралата ще е успоредна на този булевард. Иначе аз също искам магистрала там, но едва ли ще е скоро...
Стара Загора има 2 връзки с магистралата, но едната е леко отдалечена.
Иначе съм съгласен напълно, че трябва да се работи по намирането на голям инвеститор като алтернатива на спирането на ТЕЦ-овете след 2030 година. Това може да бъде или автомобилен завод или нещо друго от сорта и мащаба му.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
Последно промяна от slimarkov на Нед Фев 17, 2019 11:22 am, променено общо 1 път.
-
- Старо куче медалист
- Мнения: 963
- Регистриран на: Нед Апр 18, 2010 22:58 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Нека да е скоростен булевард, но трябва да е 3/3. Както е в Пловдив централната връзка към магистралата.
Все пак говорим за някакви кирливи 5 км.
Толкова ли им е скъпо на Бойковци и сие, че саботират от 10 години нещо задължително?
Още по-добре е след кръговото да продължи към Димитровград също 3/3. Старозагорската агломерация свършва там все пак и с такъв път ще се стига за 20 минути само дотам.
Като цяло според мен и цялата концепция за магистрали е можело да се преработи, като просто се направят текущите пътища между градовете 3/3. В южна Корея е така например. Не, че няма и автономни магистрали, но повечето им междуградски пътища са 3/3, все едно магистрала.
Все пак говорим за някакви кирливи 5 км.
Толкова ли им е скъпо на Бойковци и сие, че саботират от 10 години нещо задължително?
Още по-добре е след кръговото да продължи към Димитровград също 3/3. Старозагорската агломерация свършва там все пак и с такъв път ще се стига за 20 минути само дотам.
Като цяло според мен и цялата концепция за магистрали е можело да се преработи, като просто се направят текущите пътища между градовете 3/3. В южна Корея е така например. Не, че няма и автономни магистрали, но повечето им междуградски пътища са 3/3, все едно магистрала.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Имаш предвид 2х3 (т.е. 2 платна с по 3 ленти).abc написа: ↑Нед Фев 17, 2019 10:28 am Нека да е скоростен булевард, но трябва да е 3/3. Както е в Пловдив централната връзка към магистралата.
Все пак говорим за някакви кирливи 5 км.
Толкова ли им е скъпо на Бойковци и сие, че саботират от 10 години нещо задължително?
Още по-добре е след кръговото да продължи към Димитровград също 3/3. Старозагорската агломерация свършва там все пак и с такъв път ще се стига за 20 минути само дотам.
Като цяло според мен и цялата концепция за магистрали е можело да се преработи, като просто се направят текущите пътища между градовете 3/3. В южна Корея е така например. Не, че няма и автономни магистрали, но повечето им междуградски пътища са 3/3, все едно магистрала.
Да, аз искам точно това, но знам, че по проект е 2х2 за съжаление. Акое обаче с безконфликтно преминаване през кръстовищата няма да е толкова зле.
И все пак се надявам на 3 ленти в посока. Толкова трябват за параден вход на града.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
-
- Потребител
- Мнения: 151
- Регистриран на: Съб Яну 27, 2007 21:09 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Относно магистрала Тракия и свързаността й с района - трябва да се направи включване/изход към/от магистралата при пътя между Стара Загора и Раднево, южно от с. Могила, за да може хората от Раднево и региона по-бързо да се включват към магистралата и да не ходят до околовръстното и после да се връщат до детелината.
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Да, тази връзка с магистралата е супер важна и се коментира от години без кой знае какъв резултат.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
Последно промяна от slimarkov на Сря Фев 27, 2019 9:10 am, променено общо 1 път.
- muhogon
- Старо куче медалист
- Мнения: 1941
- Регистриран на: Пон Май 20, 2013 19:55 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Абе важното е, нонстоп да джиткаме и въртим кат изоглавени по магистралите... И ако мислите, че Фолксвагент ще ви направи завод с многохилядни заплати, много, ама прекалено много се лъжете! Нали имаше на Ауди /пак ФВ/? Нали и сега има Язаки /Мерцедес/? Цъфнали, та вързали, с по 5-600лв, ама требе такива пишман-ентусиасти да идат първи да поработят там, поне годинка! Ще ви видя, каква песен ще пеете после?
"Демокрация е 2 вълка и 1 овца, които гласуват какво ще има за вечеря. Свобода - това е една добре въоръжена овца, която оспорва резултата"
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
От вчера - 26 февруари 2019:
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
https://stzagora.net/2019/02/26/министъ ... -по-добри/Проектът за разширяване на връзката между Стара Загора и магистрала “Тракия” е от 12 години, затова тази година министър Аврамова обеща, че той ще бъде актуализиран и изпълнен. Ще се търси вариант и за ремонт на другия изход към “Тракия” – през Бъдеще и Ракитница.
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
-
- Потребител
- Мнения: 151
- Регистриран на: Съб Яну 27, 2007 21:09 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Само където магистрала Тракия точно в отсечката си в обл. Стара Загора е в най-лошо състояние - от 155км до 209км. и навсякъде ограничението на скоростта е 90км/ч.
Не знам кой я строи тази отсечка, Оризово - Стара Загора, но май беше по времето на царя или на Станишев.
Помните ли коя е била фирмата?
Не знам кой я строи тази отсечка, Оризово - Стара Загора, но май беше по времето на царя или на Станишев.
Помните ли коя е била фирмата?
- slimarkov
- Старо куче медалист
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Нед Юни 01, 2008 0:03 am
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Тук пише, че ще я правят тази година:Zvan написа: ↑Чет Фев 28, 2019 15:31 pm Само където магистрала Тракия точно в отсечката си в обл. Стара Загора е в най-лошо състояние - от 155км до 209км. и навсякъде ограничението на скоростта е 90км/ч.
Не знам кой я строи тази отсечка, Оризово - Стара Загора, но май беше по времето на царя или на Станишев.
Помните ли коя е била фирмата?
https://stzagora.net/2019/02/26/%D0%BC% ... %80%D0%B8/
-----------------------------------------------------------------------------------
Искаме модерна трамвайна линия в Стара Загора
- admin
- Site Admin
- Мнения: 3586
- Регистриран на: Съб Май 11, 2002 9:43 am
- skype: john.doe.12
- Местоположение: Earth
- Обратна връзка:
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Малко не е по темата ама това дали ще помогне с нещо на трафика При положение, че имаш доста места където трябва да намалиш на 60 км. Ако се движиш към 17:00 горе долу движението е средно с 60 км/ч което е нормални при положение, че има няколко отбивки за села, камера и други разни газ станции и тем подобни. След ремонта на моста, не виждам да се е облекчило движението в час пик. Ако идеята е да се направи обществена поръчка за да се приберат едни пари ... това е друга тема на разговор.
"There is no 'patch' for stupidity."
-
- Потребител
- Мнения: 151
- Регистриран на: Съб Яну 27, 2007 21:09 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Да, по-добре е с приоритет сега да направят входове/изходи към магистралата на пътя Ст. Загора-Раднево южно от с. Могила.Както и да ремонтират пътя Ст. Загора - Чирпан, който се ползва от много хора от западната част на Стара Загора пътуващи към София, Пловдив, т.н.
Така трафикът от/към магистралата ще се разнесе по повече трасета.
Това е по-умно отколкото да разширяват сегашното горе-долу единствено трасе от Ст. Загора към магистралата.
Така трафикът от/към магистралата ще се разнесе по повече трасета.
Това е по-умно отколкото да разширяват сегашното горе-долу единствено трасе от Ст. Загора към магистралата.
-
- Потребител
- Мнения: 160
- Регистриран на: Пет Апр 02, 2010 22:36 pm
Re: Инфраструктура в Стара Загора
Здравейте!
Не мога да повярвам но ремонтират пътя Ягода-Шаново!
От края на Ягода (след табелата за изход от Ягода) до разклона за Юлиево е положен напълно нов асфалт! Работят и след разклона отсечката до Шаново - пак нов асфалт слагат. Доколкото видях след Шаново ремонтират към Зимница.
Не вярвах, че този път въобще ще бъде ремонтиран! Бях научил вече дупките и траповете наизуст! Особено оная голяма яма на излизане от Ягода - нея я запълниха миналата есен.
Остава и в самите Ягода и Шаново да пооправят - и на кърпежи трябва да сме довони....
Не мога да повярвам но ремонтират пътя Ягода-Шаново!
От края на Ягода (след табелата за изход от Ягода) до разклона за Юлиево е положен напълно нов асфалт! Работят и след разклона отсечката до Шаново - пак нов асфалт слагат. Доколкото видях след Шаново ремонтират към Зимница.
Не вярвах, че този път въобще ще бъде ремонтиран! Бях научил вече дупките и траповете наизуст! Особено оная голяма яма на излизане от Ягода - нея я запълниха миналата есен.
Остава и в самите Ягода и Шаново да пооправят - и на кърпежи трябва да сме довони....