сметни си и евентуалните поражения по колата, които са възможни при АГУ , а при ГИ са с нулева вероятност... защото гледаме реално на нещата.. и все пак да приемем това, което казваш - ти направо на газ ли палиш на -10 градуса да кажем ? като запалиш колата си не изчакваш ли малко на място поне да завърти антифриза малко ? защото ако на -10 палиш и тръгваш на газ, разхода ти не може да е малък....а и за 2.5км разстояние * 2 - на бензин толкова ли е скъпо ? ))) Относно избиването - всеки сам си прави сметката, аз имам 20-25 на година и съм преценил, че ГИ е по-удачно.... Не говорим за частни случаи, както и за теоретични вероятности... така, че ГИ при многоточков инжекцион е доказано по-удачен откъм разход и амортизация на мотора... няма нормален човек, които да ти каже, че АГУ-то е по-добре... разбира се, не говорим за финансовата част...realprofesora написа:Tи за колко мислиш минавам 2,5км колкото е разстоянието от нас до работа.И след 8 часа престой, като я запаля докато си ида -чакай да загрее. За повече "икономичност" към газта на ГИ си добави и бензина и пак смятай кое гори повече на къси пасове.Може да пишете по едно ЛС на съфорумеца rumo ,той да ви обясни за какво става въпрос с Пежо406 2.0.besniaa написа:питах , защото карам кола с обикновено и с ГИ... и това, което казваш не е така - ще се аргументирам - ГИ включва след около 4-5мин работа, без да му давам газ .....
Всеки да си решава за него си според конкретния случай.Аз за 8хил км на година ,парите за Газов инжекцион ще избия следващия век.![]()
извинявам се за срането по темата, ама не мога да се съглася с казаното на база личния ми опит и затова не я подминах

